Samsung wave 2 ye skyfire kurulabilir mi?...

Konu, 'bada OS Genel & Destek' kısmında Üstündağ tarafından paylaşıldı. Okunma: 6854 | Cevaplanma: 61

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Arkadaşlar başlıktada yazdığım gibi samsung wave 2 ye skyfire programını kurabiliyor muyuz?Ayrıca kendi browserinde flash player mevcut mu?Bu konuda çeşitli söylentiler vardı tam olarak bilen arkadaşların yardımlarını bekliyorum.Samsung wave 2 ye geçmeyi düşünüyorum.Yardımlarınız için teşekkürler......



  2. Tarayıcısında 9.1 var ama işe yaramaz desek yeridir. Sky fire kurarsın ama çalışmaz.



  3. Az sen git kendi cep telefonunun forumlarinda dolanip dur rebelmisin nesin buralar sana göre deil.....
    herneyse ben sana aciklim durumu. flash player 9.3 adobe flash player yüklü gelior. 10.1in gelmesine daha var. ancak bu telefon internet tarayicisina ihtiyaç duymuyor internette video açabilmek için. facebook youtube dailymotion vb sitelerde kendine has programiyla tam ekran tam kalite videolari oynatabiliyor. vod sistemi entegre gelior zaten pek fazla ugrasmana gerek kalmiyor. ben normal internet tarayicisindan google videolarini oynattim ancak ekranin yapisi zaten bir bilgisayar ekrani kadar büyük olmadigi icin tarayicidan izledigin videonun tam ekran olmadan ne oldugunu anlaman cok zor zaten. merak etme wavede işine yariyacak tüm özellikler entegre gelior icin rahat olsun :).


    irfan_irfan bunu beğendi.
  4. Tabi cnm dailmiton ve youtube gibi siteleri 5800 da oynatıyor. :D Çok bilmiş seni tarayıcıda ancak o kadar izlersen zaten gir video75, izlesene, metacafe, gibi zart zurt sitelere tam ekran açarak izlenebiliyormu. Cevap: Hayır. Zaten ben arkadaşa yardım olsun diye cvb verdim amacım telefonu kötülemek değil doğruları söyledim. Cellalenmeye gerek yok. :)


  5. kocum suan nexus one disinda hicbiri gostermez zaten,son model adobe sadece onda var


  6. Hadi ya ben nasıl açıyorum. İzlesene, video75, metacafe saydırtma bana hepsini tam ekran izleyebiliyorum. :)


  7. flash lite 4 ,bilgisayarda adobe flash 10 demek ama suan 10.1 ve 10.2 versiyon kullanan siteler var onlari acamaz


  8. Orası bi gerçek ama 10.1 inde çoğunluğunu destekliyor. Neyse benim amacım zaten bu değil arkadaş sormuş bende cevapladım. Hadi size iyi forumlar.


  9. gercekleri konusucan o zman ise yaramaz falan diyosun birak adam karar versin yararmi yaramazmi


  10. Arkadaş yaramaz ama :D Doğru söylüyoruz ya neyse koç hadi sen rahatına bak.


  11. silver cevap verdi halen ters dusmeye calisiyon,bir aylik ban sana az gelmis:naughty:


  12. Akıllı dostum ben kendim uzaklaştım. :D Silvire da cevabı verdim. Rahat ol.

    ----------Eklendi @ 12:28:03 ---------- Yazıldı @ 12:26:52 ----------

    Gerçekler acıdır.



  13. gercekleri konusturma bana simdi:ehesilvera ccevap verdigini zannediyosun sorun orda zaten


  14. Konuş cnm herşey ortada zaten :D Sanmıyorum, çünkü cevap çok açık.


  15. konunun yeri degil bir ara genel forumda soylerim


  16. İyi bakalım öyle olsun. Bende anlatıcam ama ona göre.


  17. sen onu gecte bada 2 de flash playerin son surumu gelcek wave e senin tele auto focus gelcekmi sen onu dusun:ehe


  18. Bekle bekle gelir. :D Otofokus gelmesede olur. EDOF özelliğine sahip bu yeter. Artı 8mp çözünürlük. Sizinkine usb otg gelir belki. :D


  19. gelince yazarim sana, edof neya autofocus bambaska edof 30 cm de bile bulaniklasiyor :ehe,hemde wavede gelismis autofocus var,ne yapiyim otg yi benim wolfsons cipim var:ehe birak onu sen 448 kbps ses en azindan oynatabiliyonmu??


  20. O senin kendi kişisel görüşün bi şey diyemem. Bende bana yeter diyorum. 5mp değilya ona şükür. :D O çipin ile her türlü şeyi bağlıyabiliyormusun. Flaşbellek, wırılees(kablolu) mause, klavye vs.vs.vs o işlere ben girmem hakanla görüş :D Çift mic. Video kaydı yapabiliyormu peki, avi oynatıyormu peki.


Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.