samsung wave 2 reset atma yardım lütfen

Konu, 'bada OS Genel & Destek' kısmında elvan1993 tarafından paylaşıldı. Okunma: 6062 | Cevaplanma: 12

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. arkdaşlar bnede samsung wave 2 var ben internetteyken reset ettı bu iki sefer oldu ve aynı sitede oldu site ismi klipsiz diye oraya girince reset etıyo ama hep değil ya bu büyük bir sorunmu lütfen yardımcı olun



  2. kardeş telefonun versiyonunu güncelle forumda mevcut yazılımsal problem kafana takma Wave 2 Custom ROM+Spoof+Orjinal Rom'a Geri Dönme burda mevcut adım adım nasıl yapacağın dengesis arkadaşımızın mükemmel anlatımı ile..iyi forumlar...


    elvan1993 bunu beğendi.

  3. büyük bir sorun değildir. site içerisinde ki metaryaller aşırı derece sisteme yukleniyor olabilir veya koruma sistemi sitede birşey buluyor olabilir


    elvan1993 bunu beğendi.
  4. fizy.com dada öyle yapıyordu.. önemli birşey değil bence.. Cestlavie e katılıyorum.. :evet:


    elvan1993 bunu beğendi.
  5. arkadaşlar çok saolun çok teşekkür ederim bir an korktum daha yeni aldım telefonu bozlulur felan diye çok teşekkür ederim arkadaşlar


  6. benim wave2 m yeni iki kez reset attı bir nette dolasirken bi de samsung App ye girdimde attı ne yapmak inşallah büyük bi sorun değildir


  7. Wave 2 Custom ROM+Spoof+Orjinal Rom'a Geri Dönme burda mevcut adım adım nasıl yapacağın dengesis arkadaşımızın mükemmel anlatımı ile..iyi forumlar... problemin yazılımsal kardeş rahat ol....


  8. <br />
    <br />


  9. ya valla bilmiyorum ama gecen dunde cerbimdeyken reset attı yalnız galiba yazımla ilgiliymiş yazılım guncellemesi yapılacakmış


  10. mutlaka kafana takma böyle şeyler yazılımla alakalıdır telefonun bozuk falan değil için rahat olsun yukarıda sana link gönderdim kendin yapabiliyorsan yap yok ben yapamam diyorsan sakın deneme götür bir servise hallederler iyi forumlar...:oke:


  11. bendede bir hafta once int de benim cihazda resrlet atti dunde yigenim telefona bakiyordu oda almayi dusunuyor oyunlara bakiyordu reset atmis skici olmaya basladibu reset durumu tam sebebinedir ve olanlar nasilduzeltdi yazilimbdeniyor ama ayniyazilim birinde sorun yok bende iki defa reset atti sifir aldigim cihaz skici bir durum


  12. <br />
    <br />

    ----------Eklendi @ 00:56:08 ---------- Yazıldı @ 00:54:01 ----------

    aynen arkadaş ya deli edecek yahu çözümü yok mudur o kadar para verdik coştum rom yüklemek çözüm mu acaba internete girmeye korkuyorum artık ya


  13. <br />
    <br />
    bende bir kendi elimde oldu int de birde gecen yigenim bakiyordu oyunlara girmis o sirada olmus reset bende ikinci oldu internete girmedim iyunda oldu dedi yegenim canim skildi iyice bir cozumu bir daha olmadi ama bakalim yazilimdan da niye yapiyor baskasinda olmazken ben de vodafone int var surekliint egiriyorum ondanmi ki ama oyunda oldu diyor yigen of of


Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.