samsung telefonlarda sifre kırma

Konu, 'Samsung' kısmında king512 tarafından paylaşıldı. Okunma: 292657 | Cevaplanma: 154

  1. samsung telefonlarda sifre kırma

    nympHetamine_xX kardeş verdiğin bilgi çok işe yaradı sağol allah razı olsun



    Yazan: wakabayash
  2. bende yaptım olmadı ya kodu girdikten sonra neye basıyon :(

    --------------- Ekleme ---------------

    olmuyor l700 :(

  3. kişi listem gitti bu kdla *2767*3855#

  4. nokıa şifre kırma varmı?

  5. ya arkadeşlar d600 telefon kiliti nasil kırılır

  6. telefon kilit ise *#2767*3855# sim kiilit kırmaz ama ns box ust box zx3 kırar

  7. şifreyi ekranda giriyoruz ama kareye basınca telefon kodunu istiyo 8 tane sıfır giriyoruz olmuyo marka samsung gt-c3010s lütfen yardım

  8. benim telefon samsung Wave 723 olmuyor desteklenmeyen içerik diyor yardım etseniz

  9. bağlayın arkadaşlar z3x team bak 3g prosunuda kurun reset edin gelir

  10. teşekkürler .d


  11. kesinlikle işe yarıyor! s5233w kullanıyorum. şifreyi unutmuştum. işe yaradı. tşkrler!:heyo:

  12. yaa milet gizlilk şifresi kırılmıyo yrrdmmmmmm
    :megafon:

    --------------- Ekleme ---------------

    yaa milet gizlilk kodu kırılmıyo yrrdmmmmmm
    :megafon:

  13. kardeşim oluyor yalan atmayalım.e250 de de denedim bizzat.

  14. yaaa arkadaşlar gizlilik şifresi kırılmıyor sizin verdiğinizi yazıyorum izin verilmedi diyor yrdm (samsune250):ağlarım:

  15. bende oldu işe yaradı

  16. oluyoo ark. en yaptım corbyde oluo ablamın btün msjlarını okuyorm şu anda :):)
    :d::d::d::d::d::d::d::d::d::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty:

    Faraza42 bunu beğendi.
  17. Oluyosa tesadüfen oluyodur yani saçma bişey.Şifre kırmanın başka yolları var.


  18. valla oldu modeş m620

  19. Format çok saçma tüm verilerin siliniyo sorunsuz ve kolay yöntemleri var.


  20. beyler e 250 lerde yüzde yüz yarıyor şahsen ben çok yaptım
    ü(h)

    ----------Eklendi @ 15:45:16 ---------- Yazıldı @ 15:43:40 ----------

    byler burada rütbe nasıl atlanıyor bilen varmı ???????

    ----------Eklendi @ 15:47:54 ---------- Yazıldı @ 15:45:16 ----------

    format atmayı dene (format attıktan sonra şifre 8tane0 olacak:nono:

samsung telefonlarda sifre kırma konusuna benzer içerikler

  1. d880 sifre kırmaya yardımcı olun ltf ( 12 Haziran 2009 | Samsung )

    d880 telefonumun münülere koyulan sifremi unuttum nasıl kırablirim orjinalini değiştirmiştim
  2. Telefonunun kilit kodunu kırma!!! ( 5 Temmuz 2010 | Cep Telefonları Genel )

    Alıntıdır... YÖNTEM-1 : Açıklama: mastercode oluşturma. bunu kilit kodu yerine yazıp yeni bir kilit kodu yapma. Arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim bu bir program değildir. Bir site üzerinden çalışır ve Nokia'larda kesin sonuç verir....
  3. ! ! ! Samsung Star sifre sorunu ! ! ! ( 25 Ocak 2011 | Samsung )

    Oncelikle iyi geceler arkadaslar. Ben Star telefon kullaniyorum. Ama koydugum sifreyi unuttum. Arkadaslar sifreyi nasil bulabilirim ?
  4. Samsung Cep Telefonlarında Şifre Kırma/Unutulan Yenileme ( 27 Nisan 2011 | Samsung )

    Merhaba arkadaslar.Birsürü forumda arastırdım sadece bir forumda buldum.Adını vermek istemiyorum.Bu vereceğim kodun amacı unutulan sfrelerı sıfırlamak ve sfrelerini kırmak istediğimiz telefonların sfrelerini rahatlıkla kırmaktır.Daha önce bu...
  5. Nokia 6300 Hafıza Kartı Sifre Kırma Yardım.. ( 19 Nisan 2012 | Nokia S40 ve Java Destek )

    arkadaslar hafıza kartıma sifre koymustum hatırlamıyorum icindekilere ulasamıyorum nasıl kıracam yardımcı olur musunuz
Yüklüyor...
30 Ağustos 2015 Pazar - 2:28:05