Samsung SGH-i900 Omnia

Konu, 'Samsung' kısmında dr.bahaeddin tarafından paylaşıldı. Okunma: 54162 | Cevaplanma: 30

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Genel Özellikler
    Ağırlık 122 Gr
    Genişlik
    56 mm
    Yükseklik 112 mm
    Kalınlık 12.5 mm
    Şebeke frekansı
    GSM900 - GSM1800 - GSM1900
    Titreşim Var
    Handsfree
    Var
    Bluetooth Var
    Ses kaydı Var
    Pil Tipi
    Li-Ion
    Bekleme süresi
    500 saat
    Konuşma süresi 5,5 saat
    3G
    Var
    Wireless LAN
    Var
    HSDPA
    Var
    Renkler
    Gümüş
    Uçuş modu
    Var
    Bluetooth versiyon
    2.0
    Wireless versiyon
    802.11 b/g
    USB Desteği Var
    GPS Var
    PDA Donanım Özellikleri
    İşlemci
    Marvell PXA312
    İşlemci hızı
    624 MHz
    RAM 128 MB
    ROM 256 MB
    Desteklediği hafıza kartı tipleri
    microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO
    Ekran Özellikleri
    Renkli Ekran Var
    Renk Sayısı
    262144
    Ekran Çözünürlüğü
    240 x 400 px
    Dokunmatik ekran
    Var
    Ekstra ekran özellikleri
    Harekete duyarlı ekran
    Hafıza Özellikleri
    Telefon Hafızası
    8 GB / 16 GB
    Harici Hafıza Yuvası Var
    Harici Hafıza Kartı Boyutu
    1 GB
    Harici Hafıza Kartı Tipi
    microSD (TransFlash)
    Maksimum Hafıza Kartı Boyutu
    16 GB
    Internet Özellikleri
    Wap
    Var
    Wap versiyonu
    WAP 2.0
    Gprs
    Var
    Gprs slot
    32 - 48 kbps
    Gprs class 12
    XHTML Tarayıcı
    Var
    HTML tarayıcı
    Var
    UMTS
    Var
    E-posta okuyucu
    Var
    Edge Var
    Ekstra internet özellikleri Rss okuyucu
    Macromedia Flash Lite desteği
    Css, Javascript destekli gelişmiş web taracıyısı
    E-posta eklentileri için dosya gösterici
    Internet Explorer Mobile ve Opera web tarayıcısı
    Windows Live Messenger
    VoIP, internet üzerinden ses aktarımı
    Anında mesajlaşma Var
    Multimedya Özellikleri
    Polifonik melodiler Var
    Mms Var
    Ekran koruyucu Var
    Java desteği
    Var
    Mp3 çalar Var
    Radyo çalar
    Var
    Dahili kamera
    Var
    Video Çekebilme
    Var
    Video Oynatabilme Var
    Oynatabildiği dosyalar MP3, AAC, AAC+, AAC++, eAAC, WAV, WMA, OGG, MPEG4, H263, AMR, OGG, DivX, XviD, WMV, 3GP
    2. Dahili Kamera Var
    Görüntülü telefon görüşmesi Var
    Eksta multimedya özellikleri
    3D ses desteği
    Evrensel kulaklık çıkışı (3,5 mm)
    El yazısı tanıma
    Radyoda RDS desteği
    Radyodan ses kayıt
    Mobil İzleyici ile çalınma durumunda cihaz takibi
    İmdat Mesajı ile tek tuşla yardım mesajı gönderme
    EDR: Birden fazla Bluetooth cihazına bağlanabilme
    DLNA teknolojisi
    TV Çıkışı
    Var
    Kamera Özellikleri
    Çözünürlük
    5 MP
    Dijital Zoom
    10X
    Flaş Var
    Ekstra kamera özellikleri Otomatik netleme, Self timer, Çektiğiniz fotoğrafları blog hesabınıza direk gönderebilme imkanı, Makro modu,Kırmızı göz düzeltme, Gece çekim modu, Sıralı çekim, Görüntü efektleri
    Yer Etiketleme: Yer bilgilerinin görüntülere otomatik olarak eklenmesi, Yüz tanıma teknolojisi
    Video dijital zoom
    8X
    Video kayıt formatı 3GP, MPEG4
    Yazılım Özellikleri
    Kullanıcı profilleri Var
    Hesap makinesi
    Var
    Takvim
    Var
    Senkronizasyon Var
    Oyunlar Bubble Breaker, Solitare
    İşletim sistemi Windows Mobile
    İşletim Sistemi versiyon
    6.1 Professional
    Tema desteği
    Var
    Java Oyunlar
    Var
    Ekstra Uygulamalar
    Ofis uygulamaları
    PDF okuyucu
    Windows Media Player
    Resim ve Video düzenleme programı
    PictBridge: Yazıcı bağlantısı
    Route66 ile ücretsiz Navigasyon
    Gelişmiş adres rehberi
    Dosya yöneticisi
    Kartvizit tarama özelliği
    Akıllı arama özelliği
    Microsoft Exchange ActiveSync
    Kronometre, Zaman Sayacı, Dünya Saatleri
    Not defteri, Birim çevirici, İş listesi
    Aksesuarlar
    Şarj Aleti Var
    Data Kablosu
    Var
    Stereo Kulaklık Var
    Hafıza kartı adaptörü
    Var
    Taşıma Kılıfı Var
    Kalem
    Var
    Ekstra aksesuarlar Deri kılıf


    fiyat olarak çeşitli rivayetler dolaşıyor ortalıkta yaklaşık945,00 ytl civarında.

    yorumu sizlere bırakıyorum.


    Alıntıdır.
    NeD_TysoN ve jamal11 bunu beğendi.

  2. ben aldım kardeş ama kılıfı ve tv kablosu yok

  3. aynen oyle bendede yok bea
  4. bende aldım bende de yok
  5. i900 Omnia icin oyun yuklenebilecek bi' yer bilen var mı acaba?
  6. Gerek tasarım ,gerek özellik olarak rakiplerinin gerisinde kalmıyor.Fiyat/performans olarak avantajlı bir ürün.
    Not : Bir ürünü almadan önce kutu içeriğini inceleyiniz lütfen :)
  7. oyun program yükleme yapılıyorsa adresini yazarsanız sevinirim
  8. bu sitede var ama pda bolumunde yada jarli bir dosyaya jadmaker ile jad dosyasi olustur telefona gonder yukle calisir bende oluyor benimde sorunum var dilini turkce yaptim telefonun baslat menusunde birsey yok yardim ederseniz tomtom 7.450 turkiye haritali ozel mesaj atabilirsiniz
  9. arkadaslar siz siz olun sakin samsun i900 almayin en dandik telefon bu kadar adi bisey olmaz iphonenin veya nokianin yarisi bile olamaz bu telefonben aldim bin pisman oldum size kardes tavsiyesi sakin almayin samsun i900
  10. MRH arkadaşlar (((LÜTFEN YARDIM )))foruma yeni üye oldum yurt dışında omniya tel hedıye geldı almanca dıl yüklü Bunu türkceye cevrmek icin omnia türkçeleştirme pırgramı LANG_MUItur tel atım kurdum tam sevindim turkce oldu diye baktım bir sorun var menü deki pırgram listesi sayfası boş bide tel kenrındakı menu tuşuna basıldıgında hata veriyor ne yapcıgımı bılemıyorum arkadaşlar Şimdi yazacaklar dıyecekı türkce pırgramı kaldır dıycekler pırgram dosyası kayboldu gıremıyorum LÜTFEN ACİL YARDIM
  11. öncelikle bu soyledikleriniz iphone için geçerlidir windows mobile işletim sistemine sahip bir telefonun yazılımı beirli bile olmayan iphone ile karşılaştırmak mumkun değildir. daha fazla yazmayacağım yorumu i900 kullanıcılarına bırakıyorum :D
  12. arkadaşlar slm bende samsung s8003 aldım yeni sürüm facebook daki oyuna giremiyorum flash istiyo napmalıyım acil yardım simdiden sağlun
  13. www.cepforum.com da hersey bulabılırsınız... kusura bakmayın reklam yapmak ıstemezdım ama... Şimdiden ozurdilerim
  14. herkesin kendi kararı tabii ama ben çok memnunum on numara telefon tavsiye ederim
  15. bende i900 omnia var 8gb çok güzel bi telefon ama bazı şeyleri çözemedim. mesela başka bir telefondan bluetoot ile bişey alıyorum telefona ama kaydedeyimmi diye soruyo evet diyorum bi bakıyorum kayıt edilecek yerde yok veriyi kaydetmiyo telefonun her depolama alanına bakıyorum bulamıyorum. bide telefon açtığımda yada telefon geldiğinde tuş kilidi hemen devreye giriyo bir türlü şu tuş kilidini iptal edemedim. ayrıca route 66 cd verdiler onuda yükleyemedim micro sd kart var 2 gb tam yüklüyom installdan kartla alaklı bişeyler sölüyo ingilizce kart daha yeni.
    bana yardımcı olursanız sevinirim.
    ama şu bir gerçek mesaj zor yazılıyo ayrıca zor telefon kaydı bulunuyo araçta kullanmanızı tavsiye etmem sinir zıplatıyo.
  16. Samsung i900 kılıfını telpa dan alabilirisiniz
  17. Şimdiye kadar kullandığım en mükemmel tasarıma sahip telefon...daha doğrusu resmen bilgisayar..niye böyle bir kanıya vardın anlamak mümkün değil
  18. teşekkürler...
  19. i900 üm denize düştü ne yapabilirim?
  20. atla denize çıkar..bir bardakta su iç...:)
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. omnia i900 icin ses kaydedici