samsung gt s5603 de engel kaldırma acıl yardım edın :(

Konu, 'Samsung' kısmında golge9 tarafından paylaşıldı. Okunma: 94769 | Cevaplanma: 12

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkdaslar ben bırısnı engelledım o engelı nasıl kaldırabılırım nolur yardım edın kafayı yıcem:vur:sopa::ağlarım::bilmm:angry:

    --------------- Ekleme ---------------

    ya yok mu bılen ya nolur yardım edın
     

  2. kardeş menüden ayarlar,uygulama ayarları,arama,tüm aramalar, otomatik reddet e gir reddedilenler listesi orda
     
    hugyali, Da®kness ve psk bunu beğendi.

  3. format at duzelır *2767*3855#
     
  4. tabi :D en ufacık sorun da hemen format :D:nono:
     
  5. adam jandarma abi sorunu kökten çözüyor
     
  6. ya samsung corby nin güvenlik kodunu nasıl kırabilirim telefonu açamıyorum kod istiyo ve bilmiyorum kapalıyken format atmayı bilen ve günlik kodunu kırabilen varsa acil yardım
     
  7. aug doğru söylüyor uygulama ayarlarında aramaya gir tüm aramalar de reddedilen listesi çıkar oradan engellileri kaldırabilirsin
     
  8. Arkadasım bilmiyorum ama bu şifreyi denedim ertesi gun telefonum kapandı açılmıyor şimdi .......................................

    Ne yapıcam bilen varmı acaba ????????????????
     
  9. samsung gt c5510 içinde geçerli dogru tarif teşekkürler.:oke:
     
  10. Teşekkürler. Sayende haftalardır aradığım şeyi buldum.
     
  11. b5702 ile denedim oldu sagolun
     
  12. ya arkadaşlar bnde galaxy mini gt-s5570 var mesaj engellemeyi nasıl kaldırıcam bilen var mı ?
     
  13. Ya süper bi yer burası :) :) :) (y)
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.