S5230W/S5233W Fw ve Patch S5230WPDJE4 htc Hero Version & StarBerry v3 + FLash Oyun(VİDEOLU ANLATIM)

Konu, 'Samsung' kısmında sessiz_cocuk tarafından paylaşıldı. Okunma: 25103 | Cevaplanma: 112

  1. S5230W/S5233W Fw ve Patch S5230WPDJE4 htc Hero Version & StarBerry v3 + FLash Oyun(VİDEOLU ANLATIM)


    kardeş ben tema yüklemeden önce modelim S5233W+JV+JF idi sonra tema yükledim ve temadn sıkıldım orjinal firmwareye döndüm(s5233WJVIG7) ama bu firmwarede *#6984125*# yapıp software versiona basınca model S5233W+JV+IG çıkıyor ve bu firmwarede yazılar biraz daha kalın ben modeli tekrar S5233W+JV+JF şekline nasıl dönüştürebilirim?



    Yazan: edge456
  2. HOcam ben dediklerinizi birebir yaptım ama enson telefonu açarken beyaz ekranla karşılaşıyorum... patch menusüne girince yukarıdaki resimdeki kadar uzun bir liste çıkmıyor... res klasörünü indirip hafıza akrrtına attım... sorun belki telefonn hafızında olmasındadır amam beyaz ekran varken nasıl atacam telefon hafızasına... yardımcı olabilir misiniz.... birde benimki wifi li olan değil klasik 5233 star

  3. ilk olarak harika bir paylaşım yaptığın için teşekkür ediyorum....
    benim bir sorunum var en başta yükledim sizin verdiğiniz firmware patchı ve oldu sadece yazı yerleri siyah ekranda idi fakat ben bunun firmwareden kaynaklandığını zannedip tekrardan firmware kurdum,patch attım ve res dosyasını hem hafıza kartı hemde telefon hafızasına attım ama ekran busefer bembeyaz oldu ve ne yapıysam olmadı lütfen yardım ben patch ekranındaki toolsu karıştırdım started falan bişeyler dedi acab ondanmıdır lütfen yardım edin şimdiden teşekkür ederim...

  4. Arkaaşım ya en son hangi linki kullanıcaz onu bi verir misin :tşk:

  5. teşekkürler

  6. kardesm lütfen yardım et pach menu gelmiyooor

  7. lutfen yardım edin telefonun içindeki yazılar gözükmüyor ne yapmalıyım


  8. ya ben mavi bar dolmadan tuş kilidine basılı tutuyom patch ekranı gelmiyo ne yapabilirim

  9. patch menüde hiçbirşey yok master patch ve change swf var res klasörü hem hafıza kartında hem telefonda yardım edin

    Edit:tamam düzelttim bir yerde hata yapmışım eline sağlık

  10. deneyecem htc yi

  11. Kardeş patch işlemıde bittikten sonra telefonu kapat ac demıssısın acarkende tuş kilidine bas patch menusu acılcak demısısn kardes basıyorum acılmıyo hıc bır sey bı yardım etsen hepsını yapıyourm orsaı olmuyorr :SSS

  12. peki wifi yi kullana biliyoruzmu

S5230W/S5233W Fw ve Patch S5230WPDJE4 htc Hero Version & StarBerry v3 + FLash Oyun(VİDEOLU ANLATIM) konusuna benzer içerikler

  1. 100 Flash Oyun ve Resimleri ( 24 Mart 2009 | Webmaster )

    Arşivimde bulunan 100 tane flash oyunu ve küçük resimlerini sizler için upload ettim. *Arşiv içeriği: 100 tane .swf formatında flash oyun. Her oyunla aynı isimde .jpg formatında küçük resim. *... Kaynak ...
  2. wordpress ve flash oyun ( 14 Ağustos 2009 | Webmaster )

    Arkadaşlar Wordpress Kurup Tektek flash oyun eklesek sizce oyun sitesine benzermi ? Kaynak ...
  3. C6 Fw Flash Atmadan Menü Düzeni 3x4 4x4 4x5( Ayrıntılı Anlatım) ( 12 Mart 2012 | S60v5 Sistem Modlama )

    Öncelikle merhaba arkadaşlar simdi size c6 fwlerinde flash atmadan 4x4 , 3x4 yada 4x5 menü düzeni oluşturmayı anlatacağım. 1-Ilk olarak alttaki eklentiden Rompatcherplus 3.1 programını indiriyoruz ve telefonumuza kuruyoruz.(Telefonunuzda zaten...
Yüklüyor...
28 Temmuz 2015 Salı - 18:20:51