Real Football 2012 (En İyi Futbol Oyunu)

Konu, 'Symbian S60v5 Oyunları' kısmında _K@YIP_ tarafından paylaşıldı. Okunma: 45761 | Cevaplanma: 130

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Real Football 2012 (En İyi Futbol Oyunu)


    EN KALİTELİ FOOTBALL OYUNU

    < Resmi açmak için tıklayın >


    [video=youtube_share;0x6m4c1eScY]http://youtu.be/0x6m4c1eScY[/video]





    Yazan: _K@YIP_
    oskia, kartal 78, davuthanfb ve 18 kişi daha bunu beğendi.
  2. hsynyrr, uluenis3 ve anılbaran bunu beğendi.
  3. dha indirmedim ama çok teşeşkürler

  4. teşekkürler süpermiş

  5. süper yaa su ana kadar 5800 daki en iyi foot bool oyunu bence gameloft biizm teller için eni oyunlar cıkarıyo kacırmayalım toplayalım burda :tşk:

  6. Bence beklenildiği kadar değil.grafik kötü.ekranda yön tuşları çıkmıyor

    pankler042 bunu beğendi.
  7. cıkan yok 5800 da zaten cok rahat oynanıyo en iyı futbol oyunu 5800 icin budur

  8. Aynen

  9. sevmedim oyunu |-) ha 5800 da oynamışsın ha 6300 da. hatta 6300 da daha zevkli. hem bluetooth var hem tuşlarla oynanıyor :ehe

  10. Evet ekrana basıpta paslaşmak çok zor en azından ekran yön çubuğu koysalardı daha iyi olurdu

  11. Küçüçük Ekranda Oynamak İstersen Oyna

  12. zaten oynuyorum e250mde. ayrıca takım simgeleri 6300 da da aynı boyutta 5800 (pes için konuşuyorum) da da ne anladım ben bu işten :) tuşlu telefonlarda daha düzenli gözüküyor. real football a ısınamadım açıkçası ama s60v5 de en iyi futbol oyunu hangisi derseniz fifa 2011 derim süper bence :oke:

  13. fifia 2011 ise yan ekran güzeldir ama ben dik ekran diye biliyom fifayı ve dik ekran hiç iyi olmuyo kontrol edilmiyo footbol dedigin yan ekran oynanır

    su ana kadar 2tnae yan ekran fotbol oyunu gördüm 5800 için

    bi real footboll 2012 bide cakma pes 2010 mu ne o pes deki kontrolde zor en iyi kontrol real footboll 2012 de gördüm

  14. doğru fifa dik ekran ama ben yinede seviyorum :) dediğin de doğru futbol dediğin yan oynanır ama pes ve rf yi hiç kontrol edemiyorum nedense fifa daha yakın geliyor bana :)

  15. Eline sağlık üstad

  16. teşekkürler

  17. Bu tür dosyaları nasıl kurup oynıcaz ?
    Ne exe var ne sis ne de jar dosyası var.

  18. Önemli Değil

  19. Gameloft Real football manager oyununu niye çıkarmıyor acaba ?
    Her sene bu oyun çıkıyor ama manager yok neyse bakalım...

    Ellerine sağlık bu arada.

Real Football 2012 (En İyi Futbol Oyunu) konusuna benzer içerikler

  1. En Süper Futbol Mobil Oyunu G@mesloft Real Football 2007 Bu Başlıkta!

    G@mesloft Real Football 2007 Cep telefonunda futbol oyunu oynamayı sevenlerin vazgecemediği Gameloft'un Real Football 2007 versiyonunu indirebilirsiniz. Henüz oynama fırsatım olmadı direk buldum ve buraya ekledim. Özellikleri; * The...
  2. En iyi Futbol Oyunu Hangisi?

    Fifa Pes Real Football
  3. En İyi Futbol Menajer Oyunu

    En iyi olarak düşündüğünüz 2-3 tane futbol menajer oyunu söyler misiniz? NOT: Football Manager 2012 ve 2013 hariç.
  4. Oyun En iyi Futbol Oyunu

    Merhaba arkadaşlar merak ettim en iyi futbol oyunu hangisi acaba? Cevaplarinizi bekliyor, keyifli forumlar diliyorum :) Not: Cevaplarinizi Android sürümü için verin.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
07 Temmuz 2015 Salı - 18:42:08