Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Konu, 'iPhone - iOS Genel & Destek' kısmında WhereIsMyMind tarafından paylaşıldı. Okunma: 228939 | Cevaplanma: 621

  1. Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)


    25pp ve kuaiyong telefondaki garantiye etki ediyor mu ? yani garanti dışı kalabilir mi cihaz ?



    Yazan: Puck
  2. Hayır hayır bu sadece başka birinin apple kimliğiyle indirilmiş gibi görünür hiçbir etkisi olmaz garantiye :)

  3. Bir daha yükleyemezsin ama 1 kere yükledim zaten kalmasına gerekyok dersen silebilirsin

  4. Arkadaş öğrenmek istedide sordum :) ben kuaiyong kullanıyorum ona da önerdimde garanti konusunda düşünceliydi :)

    wolfmen1818 bunu beğendi.
  5. uygulanaın açılıp kapanması olayı cihazın appstore sinden bişey indirdiğinizden kaynaklanıyor.eğer appstoreden birşey yüklediyseniz cihazı pc ye bağlayın elle tutulan elmaya tılayıp sağ üst köşedeki maviye basın ilk sayfada anlatılıyor zaten

  6. İpad mini 6.1.3 yeni aldım pp25 yükledim indiriyorum oyunu ipadde gözükmüyo bilgisayarda uygulamanın yanında ''applicationVerificationFailed'' yazıyor oyunu yükleyemiyorun ne yapmam gerekiyor ?

  7. 25pp nin kendi sitesinden en güncelini indir düzeliyor

  8. kuaiyong kullanın app storedan bir şeyler yükle güncelle yinede uygulamalar bozulmuyor 25pp ile uğraşmayın bu kadar :D

    wolfmen1818 bunu beğendi.
  9. dediğin programı nerden yüklerim yardımcı olurmsun yeniyimde

  10. dediğin programı nasıl indircez yardım edermsin

  11. Puck kardeşim indirdim programı oyunu yüklüyorum yükleyince ne yapıcam

  12. arkadaşlar 25pp kurdum pc xp. istediğim ipalar iniyor fakat ıphone yüklemek için sağ taraftaki yeşil butonlar görünmüyor. 25pp çalışmak için itunese ihtiyaç duyuyor mu_? i tunesi kaldırırken 25 PP yi kapatmamı istedi.

  13. xp olduğu için sorun çıkarmış olabilir.Ayrıca sen yine de itunes u silme.

  14. Tam anlamadım ilk baş ne yapacağız telefonu USB ile pc ye taktıktan sonra pp25 i açsam çalışır mı yoksa itunesi falan da yüklemem lazımmı ?

  15. Yararlı bi konu. Benim için öyle oldu. Teşekkürler..

  16. iTunes lazım değil.Direk çalışır.

    - - - Eklendi - - -

    Teşekkürler :)

  17. çok teşekkür ederim

  18. Ya bir sorum var ben ipadi pc ye bağlanınca otomatik itunes açılıyor arkadaş demiş uygulama oyun attıktan sonra sakın telefon pcye bağlıyken itunes açma diye e benimki otomatik açılcak şimdi ne yapmam lazım????

    Edit:Ha bide hani demişsinya uygulamadan atarsa mavi butona basın falan bende orada mavi buton yerine kırmızı bildirimli bir hata yazıyor tıklayınca program donuyor.

  19. asphalt 8 i yüklesem bi sorun olur mu program güvenilir mi telefon babama ait oldugu içn telefona bir şey olur diye korkuyorum

    AkiliBidik bunu beğendi.
  20. Cevabı özel mesajda verdim.

    - - - Eklendi - - -

    Hiçbir zararı yok kardeşim.Rahatlıkla yükleyebilirsin.
    < Resmi açmak için tıklayın >

Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı) konusuna benzer içerikler

  1. JB'siz telefona iFunbox ile nasıl uygulama yükleriz?

    iPhone 4 JB'siz telefona ifunbox ile bağlanıp nasıl uygulama, oyun vs atabilirim? Telefon benim değil sahibi Jb yapılmasını istemiyor. Yüklemek istediği birkaç program var (iproject, ifile, bitesms vs). Dosyaları mevcut fakat nasıl yükleme yaparız?
  2. Tablete oyun, program, uygulama yükleme

    Tablette yeniyim arkadaşlar oyun program ve uygulamaları nasıl yüklerim ? AppStore'dan direk yükle deyince yüklenir mi ? Ya da bazı ücretli uygulama ya da oyunları ücretsiz olarak indirdim diyelim onu nasıl yüklerim ? Android telefonlara uyumlu...
  3. İphone 5 JB'siz Oyun Yükleme ?

    Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi İphone 5'e nasıl oyun yükleyebilirim ? Mesela Asphalt 7 veya NFSMW'yi nasıl kurarım ?(Bedavaya) Birde JB'nin faydaları ve zararları nelerdir ?
  4. Toplu Uygulama/Oyun Yükleme Programı

    malum angry birds gibi birçok versiyonu olan oyunlar var ve tek tek yüklemek çok zor, bunun için uygulamalar yapıldı fakat çalışmadı tekrar el atılsa iyi olur.. ayrıca sadece onlar deil flash attıktan sonra bütün uygulamaları tek tek yüklemek de...
  5. PP25 kullanımı videolu anlatım

    Arkadaşlar pp25 uygulamasını biraz anlatmaya çalıştım. Umarım yardımcı olur. [MEDIA]Ie/ http://youtu.b3_TKceXFCF
Yüklüyor...
07 Temmuz 2015 Salı - 5:46:33