Porsche Cayenne S Hybrid: Elektrik İle Çalışabiliyor! ( Özellikleri / Fiyatı / Resimleri )

Konu, 'Teknoloji Haberleri' kısmında Dogus Pertez tarafından paylaşıldı. Okunma: 322 | Cevaplanma: 5

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Otomobil hayali kuranların adresi olan Porsche firması, Toyota’nın Prius ve Honda’nın Civic Hybrid modellerinden sonra, yenilenebilir enerji ile çalışan Cayenne S Hybrid isimli modelini duyurdu. Yüksek maliyetli otomobiller üretmesine rahmen yükselen akaryakıt fiyatları, geri dönüşüme dönük çevre kaygıları ve yenilenebilir enerji olanağı Porsche firmasını yeni modelini duyurması üzerinde baskı yapmış gibi duruyor.

    < Resmi açmak için tıklayın >

    ( Porsche Cayenne S Hybrid'in dış tasarımının önünden bir görsel resim )

    Jip tasarımına sahip olan Cayenne S Hybrid, hem benzinli hem de elektrikli olarak çalışabiliyor. Buda araço kendi alanında hem en güçlü, hem yakıt bakımından en uygun, hemde yenilik bakımından en yenilikçi kılıyor. Araç bu gücünü ise ilk hibrit teknolojisi ile çalışan otomobil modelinin bundan 111 yıl öncesinde Porsche'nin kurucusu Ferdinand Porsche tarafından tasarlanmasından ele alıyor.

    < Resmi açmak için tıklayın >

    ( Porsche Cayenne S Hybrid'in dış tasarımına ait arka yüzden bir görsel resim )

    Araç 333 beygir (245 kW) gücündeki 3 litre V6 motor kullanırken, Hibrit tasarımın diğer kolu olan elektrik motoru ise 47 beygir (34 kW) gücünde yani Porsche Cayenne S Hybrid, toplamda 389 beygir (279 kW) güç ve 440nm tork üretebilen bir model. , 8 kademeli Tiptronic S şanzımanla ileten araç, DFI adı verilen Doğrudan Yakıt Enjeksiyon sistemi, tam hibrit yapısı, VarioCam Plus ve otmatik dur-kalk sistemi gibi teknolojilerle , daha çevreci bir kimlik ortaya koyarken, gerek performans gerekse de emisyon değerleri açısından sınıfının en güçlü temcilsilerinden biri olarak gösteriliyor.

    < Resmi açmak için tıklayın >

    ( Porsche Cayenne S Hybrid'in içtasarımının araç kompitinden bir görsel resim )

    Araç hiprit teknolojisinin yanı sıra 12 Kilometre başında bir litrelik yakıt tüketimiyle ve 6.1 saniyede 100 Kilometre hızına ulaşmasıyla da tüm dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. 9-inç daha uzun olan ve dingil mesafesi 1.6-inç arttırılan araç, kozmetik anlamda da ciddi değişikler içeriyor. Ön tasarımı güncel Cayenne modellerine oldukça yakın olan 2011 model Cayenne S Hybrid, en radikal değişikliklerini ise iç ve arka tasarımında yaşıyor.

    Araçın Amerika&#8217;da çok kısa bir süreç içerisinde 67.000 Dolar&#8217;a satışa sunulması bekleniyor.



  2. elektrikli araba niye yaparlar anlamış değilim sanki elektrik benzinden ucuz:nono: aman piyasaya sürülmesin yoksa eve gelecek faturayı hayal bile edemiyorum :)



  3. çok elektrik yakar bu, fatura ağır gelir. porsche sonuçta boru değil :d::d:


  4. Elektriğe Bağlanmıyo Bu Araba :kop: Ayrıca Koskoca En az 2.5 Ton Olan Arabayı Elektrik Nası Kaldırıyosa :d:


  5. .Elektrik yeişir mi bu arabaya hiç?


  6. mrb

    --------------- Ekleme ---------------

    bu araç öyle bildiginiz gibi dışarıdan ..şarja baglanıp elektrik şarjı yapılanlardan degil ,aracın arkasında bulunan devasa bir akü aracın elektrik motorunu besliyor,ve dizel motoru sadece belli şartlar altında devreden çıkıyor v inanaın bu çok az 80 km nin üzerinde dizel motoru devamlı devrede ve rampa yukarı çıkarkende devrede yani elektirk motoru çok az alışıyor şimdi

    diyeceksiniz ki ne önemi kaldı elektrik motorunun burdaki amaç ekonomi degil bu aracı bizzzat kullanmış biri olarak söylüyorum şöyle anlatayım erkek arkadaşlar yani arabadan anlayan ve devamlı kullanan arkadaşlar aracın elektrik motoru devreye girdigi zaman sadece 1000 dev dk da max gücünü veriyor yani çok düşük devirlerde yani 1000 devirle bile bu jeeep ile daga taşa bayıra çıkabilirsiniz ,bu araç suan türkiye de yok şimdilik çin de satılıyor ama benim param var ben bitane istiyorum diyorsanız hemen getirtiriz :) sorularınız için strobokop@mynet.com


Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.