ÖzLediğimiz Atari SaLonu OyunLarı Artık Cebimizde

Konu, 'S60 Oyunları' kısmında Mustafa Furkan tarafından paylaşıldı. Okunma: 147489 | Cevaplanma: 409

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Arkadaşlar Bir Zamanlar Atari Salonlarında Oynamaya Doyamadığımız Oyunları Artık Cep Telefonlarımızla Rahatlıkla Sorunsuz Bir Şekilde Oynayabiliyoruz..

    Pakette Hangi Oyunlar Mı Var?
    Listeye Bir Bakın..




















    Street Fighter ( NormaL - Turbo Oynama Şansı )
    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >









    Tiny Toons Adventures
    < Resmi açmak için tıklayın >










    Not: Bu Oyunlar S60 Telefonlar İçindir..
    Emulatör Olmadan Hiçbir Şekilde Oynayamazsınız.
    Emulatör vSun 1.1 'dir..



    Emulatörü İndirmek İçin İse : TıkLayın ;)


    ( Çok Yakında Popüler Atari Salonu Oyunlarına Yenileri Eklenecektir ) ;)

    ÖzLediğimiz Atari SaLonu OyunLarı Artık Cebimizde - Ekli Dosyalar - İndir, Yükle, Download:


  2. ellerinize salık paşalar eyvallah

    --------------- Ekleme ---------------

    sağlık olacak pardon

  3. eline sağlık kardeş bu emu fulldür iişallah
  4. iiide bunlar 6630 da çalıoşmıyo yahu :S ne yapacağız bi çözümü yokmu
  5. güzel paylaşımda s60v2 de çalışır inşallah

  6. Kardeş Benim TeLefon 6630 Ve Sorunsuz Bir ŞekiLde Oynuyorum.. Zaten ÇaLışmasa Koymazdım Buraya.. KuruLumu Doğru Yaptığından Emin oL Bence.. :nono:

    --------------- Ekleme ---------------

    ÇaLışır Kardeş Merak Etme..

    --------------- Ekleme ---------------


    %100 Sorunsuz Kardeş Tadını Çıkar.. ;)
  7. peki sağolun kardeşler
  8. 6600 sorunsuz saol kanka ama art of fighting die bi oyun vardi onuda bulursan ve buraya upload edersen cok tesekkur edecegim:sn:
  9. :hmmm
  10. çok saol
  11. saol ellerine saglık ama bunların hepsi smc uzantılı calışmıyor 6600 da

  12. Tabi Ki ÇaLışmaz.. Önce EmuLatörü YükLemen Gerekiyor.. ;)
  13. Ellerine sağlık usta ;)
  14. Way be ne günlerdi çocukluğum bu oyunlarla geçti..:blush:
  15. Ne Demek ;)
  16. Çok güzel eline sağlık
  17. :oke::oke::oke:
  18. teşekkürler kardeş eskileri hatırlattın bize
  19. paylaşım için saol
  20. çok saoll kardeşim ya özlemiştik bu oyunları emeğine sağlıkk
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. simcity metropolis java maxicep

    ,
  2. Cep telefonları için Atari oyunları

    ,
  3. eski atari salonu oyunları resimleri ve isimleri