oran-mac sonucu iliskisi

Konu, 'İddaa Kuponları, Tahminler' kısmında .Kerasus. tarafından paylaşıldı. Okunma: 4342 | Cevaplanma: 8

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. sizce mac sonuclarinin oranlarla bi ilskisi varmi yoksa tamamen sansmi ?


  2. kesinlikle var. bazen sadece oran takip ederim listemdeki oranlarla birebirse maça bakmam direk kodlarim

    örn; 2.90 oranli beraberlikleri iyi takip edin

  3. bu aralar
    ms 1 0 2
    1.20 4.30 8.00
    oranli maclarda patliyo gbi abi. hafta ici lyon nancy ve dunde sparta roterdam-telstar maclari berabere bitti
    Samsunspor bunu beğendi.
  4. aynen paşa. işte alt alta getirmek mesele bunlari. geniş bültende cumadan pazara kadar bakip sistem kuponlarinda denenmesi daha sağlam bence
  5. Aynen ole abi. Mesela bu aksam yine ayni orandan Liverpol-A.Villa vardi 1-3 8 ganyan geldi
  6. Yav benide bugün liverpol yatırdı.
  7. oynama kardesim 1.50 den asagi olan oranlara takimin durumu iyi deilse
  8. küçük bir tüyo :

    Hollanda Ligi Oranlar,

    2.80 / 3.20 / 1.90 şeklindeyse, maça bakmadan direk 2/2 yazın .. az önce aynı oranlardan AZ Alkmaar 1-2 galip geldi
  9. eyvallah abi tesekkurler :)
    Samsunspor bunu beğendi.
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. oran şikesi

    ,
  2. oran şikesi 2014

    ,
  3. oran şikeleri

    ,
  4. iddaa oran sikesi,
  5. oran şikeleri 2014,
  6. şikeli oranlar 2014,
  7. 2.80 3.20 1.90 iddaa oranları