Numaran Görünmeden Mesaj Atma Bilen Varsa Yardım...

Konu, 'Symbian Destek' kısmında perkon tarafından paylaşıldı. Okunma: 43012 | Cevaplanma: 40

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar hani bi program vardı daha doğrusu ben var diye biliyorum.numaran görünmeden mesaj atma.veya herhangi bir numara üzerinden mesaj atma programı bilen varsa linkini veya adını(link olursa daha iyi olur)yazarsa çok sevinicem çok lazım ben mesaj yazcam ama adım görünmesin yardımlarınızı bekliyorum...
  2. mesajlarda ve aramada numaranın görünmesi özelliği operatör hizmeti ile ilgilidir. böyle bir programın
    olmadığını düşünüyorum.
  3. ya evet varmış hatta gecende ark.ıma geldi msj 4040 dan gelıo gibi görünüo ama nasıl yapıldıgını tam olarak bilmiorum
  4. ınternetten sıteden gonderıyonuz fılan beles ben onu bılıyom!!!!
    Lord_oF_Dark bunu beğendi.
  5. <div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Jan 2 2006, 09&#58;00 PM) [post=243544]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
    ya evet varmış hatta gecende ark.ıma geldi msj 4040 dan gelıo gibi görünüo ama nasıl yapıldıgını tam olarak bilmiorum
    [/b][/quote]

    dediğim gibi bu bir operatör hizmeti.. programla olması teknik olarak mantığa uymuyor.. kullandığınız
    operatöre danışın böyle bir hizmeti varmı diye.. 2000 yıllarında bana bilmediğim dört rakamlı bir numaradan mesaj geliyordu.. cevap için yine bu numarayı kullanmak gerekiyordu. hattım telsim di.
    mesajı atan kişi beni tanıyordu.. fakat ben onu ortaya çıkaramadım. telsimi aradım .bu numarayı veremiyeceklerini istersem bu tür mesajları alma özelliğini kapatabileceklerini söylediler. kapattım.
  6. aynı gsm operatörü üzerinden yapılabiliyor,numara görünmüyor.ama diğer operatörlerde olmuyor.operatör hizmeti yani,o vermeden geröekleşmiyro.kısacası yok öyle bir program arkadaş.
  7. perki abiler şu internetten falan yapıyonuz dediğiniz ne oluyor.beleşe yapılıyomuş ya internet üzerinden.onu biraz açarmısınız.site ismi ve nasıl yapıldığını.
  8. arkadaşlar bu TELSİM in bi hizmeti 4040 tan gizli no olarak mesaj atmaya yarıyor Yani yok ölee bi program SAYGILAR
  9. evt telsim de varr
  10. arkadaslar cepte oluyomu bilmiyorum ama sanmıyorum ama bilgisayardan atmak için bi program var gunluk 5 msj limitli hatta gonderen kısmına istedigin bilgiyi girebiliyosun mesela Turkcell, 2222, 7070 vs i
  11. evt arkadas bana yaptı telsimde 4040 dan geliyo ama o atıo
  12. telsimin hizmeti. 4040 mesajlarını isterseniz engelleyebiliyorsunuz sürekli oluyorsa kim olduğunuda öğrenebiliyorsunuz. bana sormayın telsimin sitesine göz atın:) çünkü okudum ama hiç uygulamadım aklımdada kalmadı.

    cepten oluyo
  13. <div class='quotetop'>(amedian &#064; Jan 6 2006, 04&#58;06 PM) [post=246615]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
    arkadaslar cepte oluyomu bilmiyorum ama sanmıyorum ama bilgisayardan atmak için bi program var gunluk 5 msj limitli hatta gonderen kısmına istedigin bilgiyi girebiliyosun mesela Turkcell, 2222, 7070 vs i
    [/b][/quote]
    şu sitenin adı ne yo bir yazarmısın....
  14. Sadece telsimde olur
  15. <div class='quotetop'>(CEHENNEM_ZEBANiSi &#064; Jan 8 2006, 01&#58;33 PM) [post=248354]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
    <div class='quotetop'>(amedian &#064; Jan 6 2006, 04&#58;06 PM) [post=246615]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
    arkadaslar cepte oluyomu bilmiyorum ama sanmıyorum ama bilgisayardan atmak için bi program var gunluk 5 msj limitli hatta gonderen kısmına istedigin bilgiyi girebiliyosun mesela Turkcell, 2222, 7070 vs i
    [/b][/quote]
    şu sitenin adı ne yo bir yazarmısın....
    [/b][/quote]


    işte o programın adı messenger pro..linki aşağıda üye oluyorsun günde 5 tane msj atıyorsun deniliyo ama ben 5 tane attım ama sonrasını herdün için atmıyo galiba numara kısmına istediğin bişi yazıyorsun (örneğin:azrail,telsim) buyrun birde siz deneyin ....

    http://rapidshare.de/files/5201821/Messeng...taller.exe.html
  16. o programda telefon no istiyo ya kendi numaramı mı verim yoksa noyu sallıyayım mı bişey olur mu.önemli mi daha doğrusu
    update balance yazıyoya oraya tick atım mı
  17. numaran&#305; yaz hiç bi&#351;ekilde kontör vs bi&#351;i olmuyo saplam bi program telefonuna register kodu geliyo mutlaka yaz...update balance k&#305;sm&#305;n&#305; seceme...
  18. saol abi bi deniyek bakem şu programı.
  19. yaw olmuyo.register yaptım şifremle bereber yazdım.activation yazılı bi ekran çıktı.
    step 1 enter mobile:
    step 2 enter activation:
    falan var.step 1 e mobile phone yazıyom da step 2 ye ne yazcam?
    solda SMS var.ona giiyom
    to yazan yere gönderceğim noyu yazıyom aşağıda ne yazcaksam onu yazıyom.send diyom göndermiyo nasıl yapılcak bu bi yardım
  20. arkadaşlar turkceli bilmiyorum ama telsimde gönderceğin kişinin tlf nosunu yazıp boşluk bırakıp msjını yazıp 4040 a yolluyosunuz.karşıda numara görünmez ama şifre gider o kişi numaranızı görmeden o şifreyle yanıt verebilir size:):oke:
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. avea gizli mesaj gönderme

    ,
  2. numara görünmeden mesaj atma

    ,
  3. gizli numaradan mesaj atma avea

    ,
  4. turkcell gizli mesaj gönderme,
  5. numara belli olmadan mesaj atma,
  6. avea dan gizli mesaj nasıl atılır,
  7. numaram görünmeden mesaj atma