Numara taşırken veya yeni hazırkart alırken bizbize tarifesine GEÇMEYİN.

Sponsorlu Bağlantılar

ser1920

Üye
    Konu Sahibi
Numara taşırken veya yeni hazırkart alırken bizbize tarifesine GEÇMEYİN.
Turkcelle numaramla Hazırkart bizbize tarifesi ile geçtim. internet sitelerinde bizbize tarifesinde 20 tl yüklemeye 60 dk konuşma saglıyorsunuz demelerine rağmen ilk 6 ayda bu yokmuş. internet sitelerinde bu konu belirtilmemiş ve geçiş yaptığım tim çalışanı tarafındanda bilinmeyen bu durumda şikayetimi bildirdim ve hala cevap bekliyorum. eğer cevap verirlerse burda paylaşacağım. alacağım cevaba görede btk ya şikayet edeceğim.
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Tim çalışanından cevap bekleyecegine müşteri hizmetlerini ara daha kolay
 
Umut

Umut

Üye
Ben de bu tarifeye geçmeyi düşünüyordum. Turkcell'den 6 ay olayı hakkında cevap gelirse konu altından bilgilendirebilir misıin?
 

ser1920

Üye
    Konu Sahibi
Ben de bu tarifeye geçmeyi düşünüyordum. Turkcell'den 6 ay olayı hakkında cevap gelirse konu altından bilgilendirebilir misıin?

Konunun incelendiğine dair cevap geldi. Sonuçlanınca bilgi vereceğim. şu aşamada hazırkart bizbize tarifesini seçmeyin.

- - - Eklendi - - -

[ENGİN];6076724' Alıntı:
Tim çalışanından cevap bekleyecegine müşteri hizmetlerini ara daha kolay

sevgili arkadaşım tim çalışanından değil müşteri hizmetlerinden cevap bekliyorum. konu hakkında şikayet formu gönderdim. onun sonucuna göre btk ya başvuracağım. bu konuyu açmamdaki sebep ise bu tarifeye başvuracakların bilgilendirilmesi içindi.
 

ser1920

Üye
    Konu Sahibi
BTK nın yayınladığı genelgeden
* İşletmeciler kampanya şartları, süresi, hedef
kitlesi ve benzeri hususlar hakkında
tüketicileri, basın, yayın organları ve/veya
internet siteleri üzerinden gerçekleştirecekleri
yayın, reklâm ve/veya benzeri yöntemler ile
açık ve anlaşılabilir bir şekilde ve ayrıntılı
olarak bilgilendirmekle yükümlüdür.
Başlangıç ve bitiş süreleri başta olmak üzere
kampanya şartları hakkındaki ayrıntılı
bilgiler, kampanya süresince işletmecilerin
internet sitelerinde tüketicilerin kolaylıkla
erişebilecekleri şekilde yayımlanmalıdır.
* *Kampanya kapsamında taahhüt ettikleri
edimler ile ilgili olarak herhangi bir
tüketicinin mağdur olduğunun tespit edilmesi
halinde, işletmeciler, kampanyadan
yararlanan ve benzer şekilde etkilenen tüm
tüketicilerin mağduriyetini giderir.

- - - Eklendi - - -

Turkcell den hala cevap bekliyorum.
 
Umut

Umut

Üye
Cevap geldi mi?
 
Umut

Umut

Üye
Son mesajımdan sonra foruma girmişsin, ancak konuya cevap yazmamışsın. O nedenle tekrar konuyu yukarı taşıyorum.. Bir gelişme var mı?
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
en iyisi süper tarife
 
Umut

Umut

Üye
Yine foruma girmiş ancak cevap yazmamış. Bu kez özel mesaj gönderdim. Sanırım artık cevap verecek.
 


Üst Alt