Nokia x3 sürümümü güncelleştiremiyorum. Telefonum bozuldu!

Konu, 'Nokia S40 ve Java Destek' kısmında karamaske2911 tarafından paylaşıldı. Okunma: 1738 | Cevaplanma: 5

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Nokia x3 sürümümü güncelleştiremiyorum. Telefonum bozuldu!

    Merhaba arkadaşlar,

    telefonum almanyadan geldi, garanti belgesi hiç birşeyi yok.
    Usb girişi bozuk, sürümü eski olduğu için batarya sorunu var. Eski versiyon kullananlar bilir. Telefonda bu versiyon varken telefon hiç bir işe yaramıyor çünkü hiç birşey yapılmıyor.Telefoncuya götürdüm usb kısmının ana hatları kopmuş ve hiç bir şekilde düzelmeyeceğini söyledi. Bu durumda telefonda güncellenmiyor. Başka bir güncelleme yolu yok ise, telefonu çöpe atmaktan başka hiç bir çarem yok.



    Yazan: karamaske2911
  2. telefonu internet üzerinden güncelleyebilirsin.menüden cihaz yöneticisi varsa oraya girip güncellemeleri kontrol et deyip güncelleme varsa güncelleyecektir.veya şu özellik varsa *#0000# deyip seçeneklerden güncelleme yapılıyormuş.

  3. Zaten sürüm güncel diyor. V3.60 'da . oysa 8. sürüm bile var. Yani sürümüm güncel olmamasına rağmen güncel gösteriyor.

  4. usb'yle bile aynı şeyi söyleyecektir.

  5. keşke güncelleseymişsin yapılacak en büyük hata:ah
    ben hiç güncellemedim bi sorun yok şimdilik :oke:
    bence servise geri gönder eski yazlımını yüklesinler:hmmm

  6. garanti belgesi yok elimde işte. yani telefon çöpe gidecek? başka çözüm yolu yok.

Nokia x3 sürümümü güncelleştiremiyorum. Telefonum bozuldu! konusuna benzer içerikler

  1. Telefonu güncelleştiremiyorum [nokia 5230] usb uyarısı. ( 18 Aralık 2010 | Symbian S60v5 Cihaz Destek )

    Arkadaşlar nokia 5230 telefonunu güncellleyeceğim fakat nokia software şeysini indiridim nokia sitesinden kurdum ve güncelleştirmeyi kurdu herşeyin yedeğini aldım fakat güncelleştirme başladıktan 1 dakika sonra klasik usb uyarısı olan...
  2. Nokia X3 K.V.K'da telefon değişimi ( 7 Mart 2011 | Cep Telefonları Genel )

    Öncelikle merhabalar, sizlere birkaç sorum olacaktır; 1.5 ay önce Nokia X3 aldım. Ve Pazar günü itibariyle açıp kapatmam sırasında NOKIA simgesi geldi ve 3-4 kez restart attı. Daha sonra aldığım yere götürdüm ve ertesi gün gelmem söylendi,...
  3. Telefonum Bozuldu Nokia 5800 ( 19 Temmuz 2012 | Symbian S60v5 Cihaz Destek )

    Yaa benim telefonum Nokia 5800 neredeyse 2 senedir sorunsuz kullanıyorum açıkçası telefonu öyle çok sık kullananlardan değilim sadece konuşmak için kullanıyorum bir de internete girmek için bugün telefonumun ekranı birden bire karardı sonra açtım...
  4. Nokia x3-02 telefonda ( 3 Ekim 2012 | Nokia S40 ve Java Destek )

    Arkadaşlar mp4 açıyor ama ses var görüntü yok elimde pc olmadığı için 3gp çeviremiyorum . Nasıl izleyebilirim mp4 videosunu ?
  5. S3 de android sürümünü güncelleştiremiyoruz. ( 29 Nisan 2013 | Samsung Android Yazılım )

    Arkadaşlar, bu konuda yardım edebilir misiniz? Yurtdışından S3 getirmişti arkadaş, epeydir kullanıyor. Tabii orijinal imei ile kayıtlı, ama android 4.0.4 Ice cream sandwich sürümüyle kullanıyordu. Android son güncelleştirme ile kullanıcılarına...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
05 Eylül 2015 Cumartesi - 8:43:41