İpucu Nokia Lumia Kullanıcıları Kulübü

Konu, 'Windows Phone Genel' kısmında ConnorKenway tarafından paylaşıldı. Okunma: 465499 | Cevaplanma: 12760


  1. vallaha hırsımdan ağlayacağım.dünkü çocuklara bile laf anlatamıyorsun.çünkü onların kağıtları var.benim ise beynim,tecrübem ve yeteneğim.burada kağıtsız beyin bir işe yaramıyor.ama beyinsiz bir mühürlü kağıdın varsa o bile iş yapıyor,çevremizde her daim gördüğümüz gibi.
    benim birçok projemi şuan mercedes ,son projemide çinliler iphon'a yaptı.oooooff offf.içesim var kardeşim
     
    serinaga bunu beğendi.

  2. uygulamalara otomatik güncelleme geliyor mu? yoksa manuel olarak biz mi kontrol ediyoruz mağaza üzerinden? ve nasıl? :)
     

  3. Belirli saatlerde. Bana genelde 3G üzerinden geliyor. Bahsettiğim saat ise 9-12 arası.
     
  4. Bende direk Nokia Haritalar, Noki Bilen Göz vs. uygulamalar yüklü geldi (doğal olarak) ancak mağazaya girdiğimde bunların artık HERE Maps olarak değiştiği gözüme çarptı ancak ona girdiğimde Güncelle değil Yükle seçeneği çıkıyo? ondan kafam karıştı açıkçası :D
     
  5. yaw bişî soracagım arkadaşım.bu kadar lumiayı ne yapıyorsun.bütün serilerini alıp.hepsine takılacak operatörde kalmadı ki biyana hepsini taşımak için valiz yada sırt çantası gerekli.sadece merakımdan :)
     
    OttomaN TigeR ve serinaga bunu beğendi.
  6. Wallaha ne diyim kardeşim bilemedim ki :allalla: iç bari ...

    - - - Eklendi - - -

    Yenisini yükle, eskisini de sil ...

    - - - Eklendi - - -

    Yahu bende MERAK etmiyor değilim, hakikatten Ali Kemal iş gereği mi alıyorsun ? Yoksa hobi olarak mı ?
     
    YkPkY bunu beğendi.
  7. Arkadaşlar bu Nokia Müzik+ servisine kredi kartıyla nasıl üye olunuyordu? Bununla ilgili bir konu başlığı vardı yanlış hatırlamıyorsam ama bulamadım ondan size sorayım dedim :) Bir arkadaş 3 kere normal kredi kartıyla 1 kez de sanal kredi kartıyla denemiş ama kayıt olamamış. Bu işlemin bir detayı ayrıntısı var mıdır acaba? Ben servisi hiç kullanmadım ondan sormak istedim :)
     
  8. ya nereden bulaştik ben de bilmiyorum. Aslında hepsini parayla almiyorum:) ama ne bileyim surekli degişik telefon kullanmak guzel oluyor:D
     
    serinaga bunu beğendi.
  9. Şimdi biz bu 928'i buraya getirtsek içine Turkcell Avea falan taksak çalışmaz mı :D
     
    OttomaN TigeR bunu beğendi.
  10. hmm peki teşekkürler. sanırım herkes öyle yaptı :)
     
  11. :kıskıs:


    - - - Eklendi - - -

    :no: sorunun muhatabı olmadığım için değiştirdim :)
     
    YkPkY bunu beğendi.
  12. skype'de oturum açtığımızda kişiler hubuna skype kişileri de dahil oluyor tamam ama skype hesabımla eski hotmail hesabımı birleştirmiştim msn kapandığı için. eski hotmail kişi listem de gelecek mi otomatik skype ile? :/ inş gelmez :)
     
  13. lumia928 operatör cihazu oldugu icin simfree satilmiyor. Bu yuzden verizon'dan başka bir operatorun sim kartiyla calişmaz. Ama kilidini actirabilirsiniz. Fakat daha onemli bir nokta var o da lumia928'in destekledigi şebeke agları. Bu noktada problem cikarsa cozemezsin.
     
    PureFood bunu beğendi.
  14. Arkadaşlar sorumun cevabını bilen var mı?
     
  15. maalesef yardımcı olmak isterdim ama
     
  16. beyler lumia820 diger klasoru 3.6 gb oldu ve telefon hafizasi bitti yani yer kalmadi 70 mb filan var :D nasil becerdin demeyin oldu iste. ne varsa yukledim, Bi insan ac gozlu olmasin aga :off: neyse bu telefondaki hafiza kontrol uygulamasida hic bir ise yaramiyor ne yapmam lazim. varmi boyle bir sorunla karsilasan yada bir tavsiyede bulunabilecek birisi yanliz reset demeyin sakin onun haricinde bisiler soyleyin :D
     
  17. L620 hangi video formatlarını çalıştırıyor ?
     

  18. - - - Eklendi - - -

    mp4, avi gibi temel formatlarla birkaç format daha ama emin değilin
     
  19. yani buna para da dayanmaz
     
  20. Arkadaşlar Nokia Türkiye aşağıdaki bilgiyi Facebook'ta paylaşım yapmış, az önce baktım güncelleme yok ama, gelmek üzere olduğunu mu haber veriyor ?

    Lumia 920 ve 820'lerini daha yüksek performansta kullanmak isteyenler! Telefonlarınızdan Wi-fi'ya bağlanıp, Ayarlar-Telefon Güncellemeleri sırasını izleyerek, yazılım güncellemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
     
Yüklüyor...