Nokia 500 e uygun oyun

Konu, 'Symbian^3 Yazılım Destek' kısmında kajmeran46 tarafından paylaşıldı. Okunma: 7743 | Cevaplanma: 9

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Nokia 500 e uygun oyun

    Arkadaşlar ben bu telefona ne yaptımsa doğru düzgün bir oyun bulamadım. Anca dandik oyunları destekliyor. Sizin bildiğiniz oyun varsa buraya yazarsanız sevinirim...



    Yazan: kajmeran46
  2. normaldir telefonda gpu ve opengl sistemi olmadığı için hd oyun yükleyemezsin

  3. Gpu olanlar bile hergün konu açıp sitem ediyor nokia 500 tam facia bu konuda onunla pek oyun oynanmaz multimedya telefona gibi birşey faceye girer müzik dinler fotoğraf falan çekersin

  4. java oyunları oynayabilirsin. yapacak bir şey yok.

  5. hayır benim telefonumda nokia 500 ve hd oyun açıyo video çekip koyarım hiç dekasma sorunu yok ama sorun şurda telefon oyunlarının %98 i ram üzerinden açılıyo fakat nokia 500 de ram yok onun yerine 1ghz işlemci var bize gereken şey işlemci üzerinden açılan hd oyun ben 3-4 tane buldum oynuyorum tek sorun boyutları çok fazla :ehe nokia 500 kullanıcılar umudunuzu kaybetmeyin :yuru:yuru:yuru

    - - - Eklendi - - -

    bu arada s60v5 için hd oyun yaz tarat çünkü s60v5 oyunlarının çoğu işlemci üzerinden yürütülüyor
    bendeki hd oyunlar:
    asphalt 4 Hd (aynı zamanda sensörlü ama çok hassas %10 derece çevirmede hemen dönüyo araba yani elinizin ayarının ince olması gerekli :D:kop:)
    prince of persia(4 program birden açtım kasmadı :good:)
    Guitar Rock Tour

    fruit mania hd (bu çok nadir bulunuyo bi çin sitesinde buldum ama oyun ingilizce linkini yeniden bulursam paylaşırım

  6. sen hd oyunu başka birşey yaptın ya:D

  7. Asphalt 4 HD falan değil, yalnızca 3D. Benim E71de de vardı o oyun.. Aynı Polarbit Raging Thunder gibi..

    Ayrıca N-Gage oyunlarının neredeyse hepsi 3D ve kalitelidir ancak hiçbiri HD değildir.. Çünkü hepsi akıllı olmayan cihazların bile açabildiği oyunlardandır. Ayrıca Asphalt 4 de bir N-Gage oyunudur..

  8. asphalt 4hd yazıyor oyun ismi olarak nasıl hd değil anlamadım

  9. HD yazıyor ama HD değil.. Emin olabilirsin.. Dedim ya 3D, benim E71de de vardı..

  10. valla arkadaş youtube da gösteriyo nokia 500 de gt racing asphalt 6 hawx falan oynuyo adam bizim telefonları sabote edip migönderdiler naptılar türkiyeye :)

    baris_0949 bunu beğendi.

Nokia 500 e uygun oyun konusuna benzer içerikler

  1. Nokia c503 e uygun sensör oyunu ??? ( 29 Mayıs 2011 | Symbian S60v5 Yazılım Destek )

    Arkadaşlar heryeri aradım ama nokia c503e uygun sensör araba yarışı oyunu bulamadım bilginiz varsa ?yardımcı olursanız sevinirim
  2. Nokia 500 Oyun Önerileriniz ( 28 Şubat 2012 | Symbian S^3 Oyun istekleriniz )

    Nokia 500 kullanıyorum.Hangi oyunları çalıştıracağını bilmiyorum(pek çalıştırmaz biliyorum :D).Birkaç oyun öneriniz varmı acaba??
  3. Nokia 500 e uygun oyun ( 27 Mart 2012 | Symbian^3 Yazılım Destek )

    Arklar nokia 500 e uygun adam akilli oyun uygulama fln biliyorsaniz paylaşirmisiniz ???? Hd indiriyorum telefon açmiyo napim zten hiç memnun değilim
  4. Nokia 500'e Uygun Oyunlar? ( 29 Eylül 2012 | Symbian^3 Yazılım Destek )

    Selam arkadaşlar geçen hafta yeni Nokia 500 telefon aldım incelediğim kadarıyla telefonda sadece java'ya uygun oyunları oynayabiliyormuşuz.İnternette aradım bir türlü aradığım oyunları bulamadım liste yaptım belki siz bulursunuz. Football...
  5. nokia 500 refresh e önerdiğiniz program ve oyun rica etsem ( 21 Ağustos 2013 | Symbian^3 Yazılım Destek )

    nokia 500 refresh e önerdiğiniz program ve oyun rica etsem
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
02 Eylül 2015 Çarşamba - 19:57:46