Navigasyonlu cep telefonu almak istiyorum yardım edermisiniz?

Konu, 'Cep Telefonları Genel' kısmında abazakus tarafından paylaşıldı. Okunma: 10478 | Cevaplanma: 8

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Navigasyonlu cep telefonu almak istiyorum yardım edermisiniz?

    Arkadaşlar elimdeki telefon kırıldı. Bende bunu fırsat bilerek yeni ve orta yada iyi bir şey almak istiyorum. piyasada bir sürü telefon var ve ben işin içinden çıkamadım. yardımcı olursanız sevinirm. Bir telefonda aradığım bir kaç özelliği aşağıya byazıyorum. bunlar dışındakiler olsada olur olmasada.

    1- Telefonumda navigsayonun olmasını kesinlikle istiyorum ama navigasyona gprs ile yani internetsiz bağlanabilirmiyim. bağlanabilirsem hangi modellerle.

    2- Mp3 ve radyo özelliği olsun. (gerçi artık bunlar hemen hemen her telefonda standart özellik haline geldi.)

    3- bir ortamda yanımda fotoğraf makinesi bulunmadığında çok çok kaliteli olmasada onu ölümsezleştirebilecek kadar bir fotoğraf yada video çekebileyim.

    4- dokunmatik yada tuşlu olmasının hiç bir önemi yok.

    fiyat 1000 liraya kadar hatta biraz daha fazlası olabilir. Ama tercihim hem uygun hem hesaplı olması :)

    Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.



    Yazan: abazakus
  2. Sen fiyat performans açısından bakıyosun bunu sana verebilecek tek telefon n8 arkadaşım kamera zaten ortada ömürboyu ücretsiz na vigasyon la beraber ovi haritalar yani tam senlik 1000 lira fiyat

  3. samsung wawe 2 nokia n8 iphone 4 seç birini al hepside 1000 lira civarı iphone pahalı olabilir

  4. İphone 4 2000 lira :D

  5. bildiğim kadarıyla ipohende navigasyon uydu üzerinden değil. n8 den ise kimse memnun değil. şimdi wave II veya hatc hd2 veya htc desire hd üzeinde yoğunlaştım. hangisini önerirsiniz. hd2 ile desire hd arasındaki fark nedir hangisi daha iyi.

    --------------- Ekleme ---------------

    bu arada cevap verdiğiniz için hepinize teşekkür ederim.

  6. N8 kim memnun değil arkadaşım şuan sorunsuz bi telefon sana kim demişse yalan söylemiş

  7. wawe 2 derim çok güzel bi telefon bendeki telefonları satıp 0 wawe 2 almayı düşünüyorum harika bi telefon deneme şansım oldu :)

  8. arkadaşlar çok teşekkür ederim. sanırım wave II de karar kıldım netten siparişini vereceğim birazdan. kimsde demedi sadce forumları okudum n8 hakkındaki görüşler için. Yöneticiler konuyu kaldırırlarsa sevinirim. wave II hem gösterişli hem işstediğim özellikleri karşılıyor hemde ekonomk diğer modellere göre nerdeyse 3 te 2 fiyatına herkese teşekkürler.

  9. Hayırlı olsun şimdiden.

    :locked:

Navigasyonlu cep telefonu almak istiyorum yardım edermisiniz? konusuna benzer içerikler

  1. cep telefonu almak istiyorum ( 20 Ağustos 2007 | Cep Telefonları Genel )

    Cep telefonum bozuldu. Tamiri mümkün değil ana kart değişecek dediler. Telefonum Nokia 2600 idi. Off off gitti güzel telefonum. Şarja takmıştım ama malesef şarjdan çektiğimde telefon bir daha hiç açılmadı. Şuan yeni bir model almam lazım. Fakat...
  2. eşime cep telefonu almak istiyorum YARDIM!!! ( 10 Nisan 2010 | Cep Telefonları Genel )

    eşime cep telefonu almak istiyorum, öncelikle görüntüsü güzel, öyle çok özeliği olmayan, kullanışlı 400-500 TL civarında bir cep telefonu almak istiyorum ne almalıyım yardım...
  3. Cep telefonu almak istiyorum yardım ( 22 Mayıs 2010 | Cep Telefonları Genel )

    FİYATI 500 ila 600 arasında dokunmatik olmayan kullanıslı bir nokia almak istiyorum hansgisini onerirsiniz
  4. telefon almak istiyorum. yardım edebilişrmisiniz. ( 19 Nisan 2012 | Cep Telefonları Genel )

    merhabalar arkadaşlar. sitenizden yunus isimli bir arkadaşım (ki kendisi sitenizin sıkı takipçisidir) sayedinde haberim oldu. şimdi ben 600 tl maks. bütçe ile dokunmatik ekranlı güzel bir telefon almak istiyorum. nokia olmaz ama :)...
  5. telefon almak istiyorum yardım ! ( 3 Ağustos 2013 | Cep Telefonları Genel )

    arkadaşlar telefona ayırabileçek 800 tl bütçem var.. hangi cihazı almalıyım s3 mini önerir misiniz ?
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
30 Temmuz 2015 Perşembe - 9:08:16