kvk servisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
kvk servisi
arkadaşlar nokia 5800 ımı 3.kez servıse yolladım . 16 gün geçti ve hala yapılmadı. Bu kez sıfır telefon verirseler o haliyle sıfır fiyatına satmam mümkün mü ?
 


asigsasi

asigsasi

Üye
tanıdık telefon cu arkadaşın varsa belki takas yaparsın
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
sıfır fiyatına satamam mı yani ?
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Mümkün değil en azından şunu düşün: Sana sıfır telefon verseler de tam 2 yıl garantili olmayacak. Ben öyle biliyorum. Yanılıyorsam düzeltiniz.
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
en azından 50-60 lira düşer belki ?
 
asigsasi

asigsasi

Üye
sen şansını dene yine
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
kvk alır mı .d
 

avukatyus

Üye
Boyabatlı57 şu aşamadaki yasal hakların şunlar.

Diğer Yükümlülükler
Madde 14 - Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
a) (Değişik bent: 24/04/2011 - 27914 S. R.G. Yön./8. md.) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, (Cep telefonları için 20 iş günü, işgünü hesabında resmi tatiller ve pazar günleri hesaba katılmıyor)
c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,durumlarında,
tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

Diğer hakkın ise;
(Değişik fıkra: 24/04/2011 - 27914 S. R.G. Yön./3. md.) Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

Ürün değişimi istersen;

Değiştirilen Ürünün Garanti Süresi
Madde 16 - Garanti uygulaması sırasında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır. hükmünü unutma :)

Bu haklarını bulunduğun il veya ilçedeki Tüketici Hakem Heyetine başvurarak kullanabilirsin.

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt