Kırmızı Nokta

Konu, 'MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe' kısmında omayra tarafından paylaşıldı. Okunma: 15497 | Cevaplanma: 15

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Skorları görelimmm :)

    buradan



  2. cok zor yaaaaa olmuoomayra snn skorn lac???




  3. Olmadı benim de.. Kolum uyuştu :) Dinleneyim gene denicem :)


  4. 5558 benim skor cok zevkli bi oyun tesekkurler


  5. 2366 güzel oyun yaa!! ;)


  6. ilk denemede 5973... asansörde gittik:ehe teşekkürler omayra...:spr


  7. güzel oyun ama beceremedim dolayısıyla sıkıldımmmmm


  8. evet görelim :d


  9. benim puanım 7516
    :D


  10. arkadaşlar ben bitirdim...sonunda ohhh yehaa diyor:))

    --------------- Ekleme ---------------

    bu puan neye göre veriliyor. ekrenda 9989 yazıyor ama...

    --------------- Ekleme ---------------

    dur bidaha bitirelim :D

    --------------- Ekleme ---------------

    eee yine bitti :Dzamana göre oynan bir oyun olsa gereek8907 bu seferde...


  11. ne stresss yaptı yaw :D


  12. çucuğu oyun gözükmüyo


  13. oh bee 7559


  14. güzel ama sıkıcı :D


  15. Güzel Oyun


Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.