Kendi telefon numaramızı nasıl öğrenebiliriz bilen var mı ?

Konu, 'Genel Bilgiler, Haberler, Anketler ve Diğer' kısmında ykrz tarafından paylaşıldı. Okunma: 55335 | Cevaplanma: 17

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Merhaba arkadaşlar.

    Bu konuya benzer bir konu açılmış ve nedense cevap alınamadan konu kapatılmış..

    Benim merak ettiğim konu şu ; Kendi telefon numaramızı bilmiyorsak telefon numaramızı nasıl bulabiliriz ? Yani telefon numaramızı bulmamız için kod falan giriliyormu ? ya da buna benzer birşey ?

    Bu soruyu ne için sordum..Ben parça kontör satışı yapıyorum.Bazı müşteriler kendi numarasını malesef bilmiyorlar.. Telefonundan kendi telefonumu arayıp numarayı öğrenmek istiyorum hatta kontör yok..Dolayısı ile arama yapılamıyor ve numarasını öğrenemiyoruz..Numarasını bilemediğimiz içinde kontör yükleyemiyoruz..
    Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum..Şimdiden teşekkürler..
  2. Öyle bir sorunda kontor olmadığı zaman ödemeli arama yaptığınız zaman numara karşı tarafa geçer.
  3. sim kartın üzerinde yazıyo. Sade 5** li kısım yok galiba
  4. Arkadaşlar ilginiz için teşekkür ediyorum ilk önce..

    Sanırım konuyu tam olarak anlatamadım..

    Aynı şebekeyi kullanıyorsak ödemeli arama yapabiliriz ! O kişinin hattı Vodafone, aramak istediğimiz hat Turkcell ,Ya da Avea ise ! ?

    Şimdi kendi sim kartlarıma baktım (Turkcell ve Vodafone) numaram görünmüyor..Alakasız rakamlar var..

    Bu konuda bilgili yardımcı olabilecek başka arkadaşlar varmı acaba ? Konuyu koskoca internet aleminde araştırdım ve aradığım cevabı malesef bulamadım..
  5. Turkcellden turkcele ödemeli arama var Vodafone den de tüm operatörlere ise beni ara var Avea yı bilmiyorum
  6. her operatorden kendi odemeli arama servisleri var aveadan vodfn odemeli arayamazsiniz sizin sim kartlar eski olsa gerek simdikilerde no yazmasi lazim
  7. ben kendimkine baktım son 4 hanesi var. Ama yenılerde var biliyodum o yüzdn
  8. bendede var öle bi hat bulamıyorumm bi türlü
  9. Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar...
    Gördüğüm kadarı ile basit gibi görünen fakat cevabı zor olan bu konu açıklığa kavuşamayacak.. Yinede ümidimi kaybetmedim hala ümidim var :) Ben biliyorum diyen arkadaşımız var mı ?
  10. Arkadaşım,Kendi numaranı bilmezsen daha niye kullanıyorsun o hattı?:)
    Hiç bi şekilde de öğrenemezsin,ne telefona girilen bi kodla çıkar ne de başka bi şekilde
    Anca Müşteri hizmetlerini ararsın ''benim numaram nedir?''diye garip bir soru sorabilirsin:)
  11. :d::d::d:
    xemen31 bunu beğendi.
  12. Sanırım ilk mesajı dikkatli okumamışın arkadaşım..
    Yaşlı,okuması yazması olmayan ama telefon kullanan cahil insanlar yokmu hiç ? Sorum onlar içindi..
    Neyse cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar..
    xemen31 bunu beğendi.
  13. vodafonede *101# yaptıgında numara çıkıyor ama diger operatörleri bilmiyorum onuda bilen varsa bana açıklar mı acil:oke:
    xemen31 bunu beğendi.
  14. kardesım sen nasıl telefoncusun.. kontur yoksa odemelı arama yapsana
    xemen31 bunu beğendi.
  15. birini ararrsıj olur biter bence saten urdan yola çık yani
    xemen31 bunu beğendi.
  16. 11880 yada 11818'i arayabiLirsiniz :)
    xemen31 bunu beğendi.
  17. vodafonede *101# yaptıgında numara çıkıyor ama diger operatörleri bilmiyorum onuda bilen varsa bana açıklar mı acil:oke::heyo:
    xemen31 bunu beğendi.
  18. iletişim merkezlerine gidip sim kartın arkasındaki seri numarasından bulkunabilir

    ayrıca bazı telefonlar "kendi numaram" özelliğine sahip...

    hayırlı maxicepler.
    xemen31 bunu beğendi.
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. telefon numaram ne

    ,
  2. numaram ne

    ,
  3. avea kendi numaranı öğrenme

    ,
  4. telefon numarami nasil ogrenebilirim,
  5. telefon numaramı unuttum,
  6. avea numaramı öğrenme,
  7. numaramı öğrenme