İşte TÜRK RAP'İN BABALARI !...

Konu, 'Müzik' kısmında S€YF€TTiN tarafından paylaşıldı. Okunma: 10010 | Cevaplanma: 15

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. İşte TÜRK RAP'İN BABALARI !...


    sene 1995 carteli ilk duyduğum yıl onun evvelinde 1992 te rap dinlemeye başlamıştım...

    zamane özentileri rapciyim mc yim bilmem neyim diye geçinenlr o zamanlar ağzında emzik altlarında primalarla geziyorlardı.

    neyse ceza meza hikaye hiçbir rapci rock konserlerinde sahne almaz rapi öğrenmeden rapcilik oynayanlar çok fazla....

    ülkemizde rapi bitiren özenti gençlik yüzünden rap dinlemeyi 2001 yılında bırakmıştım...

    buyrun türk rapin babalarından rap dinleyin....

    YouTube - Cartel -- Cartel



    Erci-e - Sesini kesme


    http://es.youtube.com/watch?v=YreZSWvmUd0



    Erci-e-Bizimle Oyna

    http://es.youtube.com/watch?v=QlwHlwnonjc



    Karakan - Evdeki Ses

    http://es.youtube.com/watch?v=61MuQiVOEms


    Karakan-Al Sana Karakan

    http://es.youtube.com/watch?v=BLFQVH7mlhw



    Yazan: S€YF€TTiN
  2. 95 cartel dile gelir sana ve suanda erci e konusmakda...kartel yan yana cancana berbaer almanyanın caddelerınden al sana durum beter bak cartele SAYGI GÖSTER......süper bi grup en baba rapciler işte buuuuu

  3. TÜRKRAPin babaları cartel grubu

  4. ben beğenmedim sagope yı we cezayı tek geçerim

    boynuz kulağı geçmiş yani

  5. rap müziğin duayenleri ve eskiler beğenir yeniler rap nedir bilmediği için beğenmeyebilirler..

    konu TÜRK rapin babaları..

  6. :oke::oke:

    :oke::oke: cok kasma baba ya ufaklıklar pek begenmeyebilir saygı duyalım plsss

  7. cezayı günümüz rapçilerini hikaye olarak görüosan günümüzdeki rapçiler kim ozmn ben ceza ve sagopayı seviyorum ve dinliyorum

  8. benim görüşüme göre günümüzde rapci mapci yok....

    sagopa hakkında yorum yapamam.

    ancak cezayı rapper paci olarak görenler rapi bilmeyen rapi ninni olarak anlayan tiplerdir. şunu bil hiçbir rapper rapci rock konserlerinde sahne almaz ceza denen ninnici müsvettesi rock konserlerinde çıkıp nini söylüyordu adamın işi gücü para.

    cartel çok erken çıktı piyasaya rap nedir bilinmiyordu ülkemizde 1995 değilde 2000 lerde çıksaydı paraya para demezlerdi. rapibilmeyen konuşmasın bana 15 sene önce rap dinleyen birine rapten bahsetmeyin çoğu kendini rapci mc ilan eden özenti rap dinleyicelerinin yaşı kadar benim raple tanışmam var.

  9. erci-e yi bende seviyorum rap dinliyorum fakat sadece sözleri ve ritmi için mcnin sesi ve söyleşir tarzı önemsemiyorum cunku yeniler beceremiyor:)

  10. wayy baba super olmus eline saqlık tskler dewamını beklerzz

  11. eyw. saolasın devamı gelemez çünkü rap dinlemeyi bırakalı uzun zaman oldu ama bikaç güncel güzel rap videosu daha ekleyeyim bari

    --------------- Ekleme ---------------

    aşağıdaki linkten devam

    Mc Kamuflaj - IRAK SAVAŞI ( Azeri Rap Grup Az Turka) MUTLAKA DİNLEYİN...

  12. cez@ en iyi rapci bence

  13. ARKADASLAR ÖYLE DİYORSUNUZ BABA RAPCI FALAN PEKİ YENİ RAPCILARA neden destek cıkmıyorsunuz turk rapcıların bile cogu yurt dısında bak bizde rapcıyız ama bize destek olan yok aranızda duyan varmı dj sonbela mc vural yada trakyalı mc ben sonbela olarak bunlarla suanda calısıyorum ama kimse destek olmak istemiyor bize üstelik forum baslıgı yanlış acılmıs bir zahmet düzeltilirse sevinirim BABA RAPCI DEGİL BABA HİPHOPCI rap daha farklı biraz daha basit hiphop müzikle ritimle sözle daha agır rockla metal arasında ki fark gibi tabi metalin kendi capında 26 ceşit TURU DAHA VAR bazıları Metal Death metal gothic vs

  14. Evet Türk Rap'ın Kralları Babaları Türk Rapi Duyuranlar Cartel Grubuydu Söylenildiği Gibi Müzik Dünyasına Erken Girmeleri Onların Uzun Soluklu Olmamasına Sebep Oldu.

  15. bu müziği nasıl dinliyorsunuz hala anlamış değilim sözlerini anlayana kadar melodisi kaçıyo bi garip yani müstehcen kelimeler küfürler

  16. En iyi rapci Sagopa. 15 yıl rap dinlemekle 10 gün rap dinlemek arasında fark yoktur! 15 yıl dinleyip yanlış dinlemek var, 10 gün dinleyip doğru düzgün dinlemek var. Nasıl mı? Şöyle ki 6-7 yaşlarımda Ceza dinlerdim. O zamanlar tabi küçük olduğum için ne dediğini anlamaz ritme bakardım. Bir gün oturdum, araştırdım. Sözler desen berbat. Ses desen yeni ergenliğe girmeye hazırlanan çocuğun sesi gibi. Bir de para için rock konserlerine çıkması var ya... Adam rapi bi yerlere getirmeye uğraşıyoruz diyor. Bakın işte rap bi yerlerde zaten. Para için saçma saçma konuşmalar yapıyor.

    Cartele lafım yok. Rapi güzel yapıyorlar. İyi söylüyorlar. Ama bence Sago daha iyi. Adam rapi aşmış bi tarzda şarkı söylüyor. Sözlerin anlamına bakın ya. Fars dili ve edebiyat okumuş adam. Rapte tek geçerim.

    SAGOPA - KOLERA - KUVVETMİRA

    --------------- Ekleme ---------------

    Küfür etmiyor diyosunuz. Ulan Cartelin bi şarkısı var. İngilizce küfür ediyor. Affedersiniz Türkçe yemiyo mu acaba? Gerçi ona da Sagopa'nın cevabı var... Yaşımız kadar rap hayatın var, ama o hayatın boşa geçmiş anlaşılan, 15 sene saçma saçma şeyler dinlemişsin!

İşte TÜRK RAP'İN BABALARI !... konusuna benzer içerikler

  1. Babasını kadrolu işi için öldürdü

    O yıllardır işsizdi. Sonunda devlet memuru babasını kadrosuna geçebilmek için adam tutup öldürttü. Hindistan'da, uzun zamandır bütün çabasına rağmen iş bulamayan bir adam, emekliliğine bir gün kalan devlet memuru...
  2. Bak Evlat Rap İndir - Bak Evlat Rap Kısa Mp3 İndir

    Bak Evlat Rap indir Bak Evlat Rap dinle Bak Evlat Rap yükle Bak Evlat Rap zilsesleri indir
  3. Bounce v1.0 [Made in Turkey] türk işi

    Merhaba Arkadaşlar, Android'te yaptığım ilk oyunumu sizlerle paylaşmak istiyorum. -Oyun HTC Desire HD de denenmiştir. Dengi olan cihazlarda çalışabilir. -Bugün başladığım ve sadece 1 bölümden oluşan bir oyundur. -Tarafımca...
  4. ahh ahhh bi beceremedim şu rap işini

    beyler şarkımı yazdım şimdide adobe audition 1.5 ile ses kaydımı nasıl beatin üstüne ekliyeceğim onu bilmiyorum :ah
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
03 Temmuz 2015 Cuma - 23:20:59