ismini yaz resmini gör!

Konu, 'Mizah - Eğlence - Fıkra' kısmında dreamboys69 tarafından paylaşıldı. Okunma: 16608 | Cevaplanma: 37

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. :ehe güzelmiş.



  2. enteresan



  3. Değişik


  4. guzelmis bendede kucuk bir kiz cizdi benle alakasiyak ama kullanilan teknik guzel


  5. ayy beni çok güzel çizdi...sevdimmm :ehe


  6. yaaaaa maymun çıktı yaaa :kop:bide elinde muz var :ehe

    --------------- Ekleme ---------------

    ikinciyede terminatör çıktı hahahah:kop:


  7. bana bi insan resmi çizdi valla :d:


  8. bnde draw again fln yazmiooo


  9. çok güzelmiş....wala benim ismimde beni çizdi resmen...:):):)
    ama ayıp etti yaa benimkini neden çöp adam yaptı ...:(:(:(


  10. harikaya...:oke:


  11. güzel ama komik degil matrak :D


  12. Ahahahaha ben adımı yazdım bozuldu galiba aynı yeri karalayıp durdu:ehe:ehe Hiçbir şekil çıkmadı ekranda sadece ufak bi bölge var karalanmış:birak:

    ----------Eklendi @ 16:11:33 ---------- Yazıldı @ 16:10:44 ----------

    bu arada konuyu hortlattım galiba :ehe


  13. Enteresan Şeyler Çıkıyo :d:


  14. Birazda benzetse bari:naughty:




  15. anlamı pasta (benim nickin sonuna bak) :ehe :ehe


Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.