İPhone'dan İTunes'e aktarma nasıl olacak?

Konu, 'iPhone - iOS Genel & Destek' kısmında aulu tarafından paylaşıldı. Okunma: 9110 | Cevaplanma: 4

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. İPhone'dan İTunes'e aktarma nasıl olacak?

    Arkadaşlar bilgisayara format attım İPhone'dan İTunes'e bilgileri,kayıtları ve programları nasıl atıcaz? Telefon 3Gs 3.1.2 jailbreake li...



    Yazan: aulu
  2. bilmiyorum ama hiç basima gelmedi bu

  3. İnşaallah bilen bir arkadaş anlatabilir. İTunes'e bağlamaya korkuyorum. Sorduğu soruların birine yanlışlıkla evet desem İPhone'u İTunes'e değilde bomboş İTunes'i İPhone'a kopyalar ve bütün içeriğim silinir diye...

  4. Keske itunes bilgilerini yedekleseydin belgelerim/müziklerim/itunes dosyasını yedekleseydin formattan sonra aynı yere gonderirdin dosyayı hiç bir sorunla karsilasmazdin bu durumda telefonu itunese bağlayıp scyn dediğinde tüm program müzik videolar silinecek yapacak bisi yok tek yolu var telefondaki programlar tekrar bulup inderecen itunese gonderecen muzikleri videoları tekrar yukleyecen

  5. Yapma yaa. İşte bunu iyi söylemedin be kardeş. Ama İTunesin yedeğini nereden alacağımı öğrendim teşekkür ederim...

İPhone'dan İTunes'e aktarma nasıl olacak? konusuna benzer içerikler

  1. iphone 2.0 dan 114 e nasıl yüklenir. ( 20 Temmuz 2008 | iPhone - iOS Genel & Destek )

    iphone 2.0 dan 114 e nasıl dönerim.yardım edin lütfen
  2. iphone dan başka bir iphone program aktarma. ( 24 Kasım 2009 | iPhone - iOS Genel & Destek )

    arkadaslar slm iphone acemisi sayılırım sim kilidini kırdırmak için verdiğim serviste ceşitli programlar yüklendi İphonema harita oyun cesitli uygulamalar falan benim sormak istediğim bu uygulamar ve programları başka bir iphone aktarabilirmiyim...
  3. N900 e itunes nasıl yüklerim ( 30 Kasım 2010 | Nokia Maemo )

    Evet ARkadaşlar n900 e itunes nasıl yükleyebilirim? --------------- Ekleme --------------- ya arkadaşlar kimse bilmiyormu --------------- Ekleme --------------- ya hiç kimsemi bilmiyor?
  4. iTunes(PC) ten iphone 4 e aktarmak. Yardım Lütfen.. ( 15 Haziran 2011 | iPhone - iOS Genel & Destek )

    Selam arkadaşlar,:bye2: ben itunes ten 4 adet free uygulama indirdim şu anda onlar Apps sekmesinde duruyor, ben onları iphone 4 e aktaramadım bir kaç yol denedim bulamadım kablo ile bağlıyorum iphoneyi sürükleyip bırakıyorum uygulamaları ancak pc...
  5. itunes dan iphone güncelleme ( 9 Şubat 2013 | iPhone - iOS Genel & Destek )

    ya arkadaşlar telefonu bilgisayara bağlıyorum itunes acılıyo ios 6.1 güncellemesi geliyor indir ve güncelle diyorum indirme tamamlanıyor dosya işleniyor diyor biraz geçtikten sonra bağlantı zaman aşımına uğradı falan diye bi hata veriyo...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
04 Ağustos 2015 Salı - 18:51:35