ilginç ve bir o kadarda tuhaf icatlar(hayatı kolaylaştıracak türden)

Konu, 'Garip ve İlginç Olaylar' kısmında Aziz™ tarafından paylaşıldı. Okunma: 23847 | Cevaplanma: 98

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. yapanlara helal olsun vallah :D


  2. aynen:oke:

  3. teşekkürler :)


  4. rica ederim:oke:


  5. aynen:d:

  6. hepsi çok güzel yaa :)


  7. KATILIYORUM.GÜNLÜK HAYATI KOLAYLAŞTIRACAK TÜRDEN İCATLAR KOLAY VE PRATİK:oke:

  8. güzel şeyler


  9. evet:oke:

  10. Çok iyi icatlar sağolasın:D

  11. sende sağolasın abim:oke:

  12. Düşünceler güzel de onları yapana kadar yenileri alınır yahu :ehe pompayla askı yapılmış.Ne gerek var :ehe

  13. sivri zeka işi ne yaparsın:ehe

  14. pek qsL icatlaR diyemem heRKesin yapabiLeceqi basit isLer

  15. konudada yazılmıştı zaten pratik hayatı kolaylaştıracak türden.hem zaten bunlar basit şeyler ama ilginç

  16. İnsan Beyni Ne Kadar Farklı Bir Organ

  17. HER TÜRLÜ ŞEYE ÇALIŞIYOR BU ORGAN:oke:

ilginç ve bir o kadarda tuhaf icatlar(hayatı kolaylaştıracak türden) konusuna benzer içerikler

  1. komik ve bi o kadar ilginç haberler!!! ( 1 Temmuz 2008 | Mizah - Eğlence - Fıkra )

    Haber Bülteninde Porno (Gerçek Haber) İsveç devlet televizyonunda (SVT) geçen pazar günü gece haberlerinde porno skandalı yaşandı. Expressen gazetesinin haberine göre, stüdyoda gece canlı yayında haber bülteni 'Rapport'u sunmaya başlayan spiker...
  2. İlginc bir o kadarda komik konular. :) ( 12 Ekim 2008 | Mizah - Eğlence - Fıkra )

    Yunanistan'da sakin Türk kahvesi istemeyin. Türk kahvesinin adi bu ülkede Yunan kahvesidir. Nepal'de ayak üzerinden atlamayin. Kötülügü simgeler. Sili'de lokantada ellerinizi karninizin üzerine koyun. Yoksa servis yapmazlar. Japonya'da üç...
  3. Tuhaf Bir O Kadar Da Güzel Sırt Çantaları! ( 14 Ağustos 2009 | Garip ve İlginç Olaylar )

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  4. Garip bir o kadar da ilginç olaylar ( 25 Temmuz 2012 | Garip ve İlginç Olaylar )

    ilginç hikayeler ... Ahtapot 14-15 yaşlarındaki bir kızda durup dururken hamilelik belirtileri başlamış: Karnı hafiftenşişkinleşmiş, kusma nöbetleri geliyormuş, sabahları yataktan hasta gibi kalkıyormuş... Fakat kız annesine ısrarla böyle bi...
  5. İlginç ve bir o kadar da komik futbol rekorları ! ( 1 Ağustos 2013 | Garip ve İlginç Olaylar )

    Jübile maçında kendi kalesine gol atan tek futbolcu Franz Beckenbauer. * Efsane İngiliz futbolcu Gary Lineker, yaklaşık 20 yıl süren kariyerinde bir tek sarı kart bile görmedi. * 2000-2001 sezonunda Bristol City-Brendford maçının ilk...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
29 Ağustos 2015 Cumartesi - 23:57:50