Htc one x oyun

Konu, 'Diğer Android Oyunlar' kısmında geneluye tarafından paylaşıldı. Okunma: 8877 | Cevaplanma: 33

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Htc one x oyun

    adamlar denemiş açılıyor oyunlar gerisi gelecektir lütfen deneyimlerinizi yazınız açıyor kasıyor oyundan atıyor vs. linkin üstüne tıklayıp indirme linkine gidebilirsiniz...

    9MM

    Modern Combat-3


    RF-2012

    Gangaster Rİo

    Asphalt-6

    NOVA-3



    Yazan: geneluye
    vedat52 bunu beğendi.
  2. :tşk:

  3. Asphalt calismiyo

  4. eline sağlık güzel paylaşım

  5. Bunlar hep WiFi istiyor sebekemden indirmek istiyorum ne yapacağım süper oyunlar sağol

  6. nova3 kasiyordur kesin akici degil yani neden boyle olmuski
    :(

  7. Arkadaş oyun kasmıyo niye böyle bi dram yaptın?

    n000k bunu beğendi.
  8. nerden biliyorsun kastığını ONE X te? oynadınmı? deneyimin var mı? bilmeden kesin deme bence..

  9. Birde virtua yenmiş bulabilsen onex için süper olurdu

  10. bir de gta 3 olsa :)

  11. gta 3 bende vardı başka biyerden bulduydum.
    ayrıca ilk defa modern combat 3 burda çalıştı

    tşkler

  12. Suana kadar ne mc3 ne nova 3 nede baska bisey,bulamadigim tek oyun virtual tennis

  13. NOVA'da kasmıyor One X ama MC ya da ME kadar akıcı bir oyun değil zaten.

  14. asus tf 2 de MC ve nova 3 sorumsuz backstap la shadow guardianıda bulun :D

  15. Htc One X için başka oyun arayanlar THD oyunlarının hepsi Htc One X kullanıcılar kulübünde paylaşıldı buraya ayrı konu açmak istemedim kulübe üye olmak isteyenler imzamdan girip istek yollayabilirler paylaşımlardan yararlanmak için :oke:

  16. backstap shadow guardian ve sacred odyssey rise of ayden tegra 3 te çalışanlarını bulabilen varsa bana özelden atsın :) yada burda paylaşsn

  17. cunku one x alcaktim ya arkadaslar yapmayin bana akici oldugunu idda edemezsiniz videolarina bakiyordum gozum takildi oyun kasiyor online de faln ne bilim:(

  18. @DreaMagiC

    Hocam diğer konuda oyunların tümünün paylaşıldığını iletmişsin. Çalıştırılan uygulamaların belirtildiği 2 posttan başka bir şey göremedim ben. Başka bir konudan mı bahsettin acaba?

    http://www.maxicep.com/htc/htc-one-x-kullanicilari-ana-konu-14-648531.html

  19. elbette var çözüm önce .apk türünü .rar haline getirip açıyoruz ve sırayla /res/raw klasörlerini açıyoruz ve data.txt dosyasını açıyoruz orada linkler var (PVRT=PowerVR,ATC=Adreno,DXT=Tekra içindir) buradan hangisi telefonumuza uygunsa onu adres çubuğuna http:// kısmından itibaren yapıştırıyoruz ve iniyor sonra oyuna göre yerine atıyoruz telefonda
    http://www.maxicep.com/android-oyun...alarini-direk-bilgisayara-indirme-584063.html cevap buradan alıntıdır
    daha fazla htc one x oyunu için Htc One X Kullanıcılar Kulübü Y.D.D - MaxiCep.Com buradan en iyi htc one x grubuna üye olabilirsiniz

    - - - Eklendi - - -

    doğru söylüyorsunuzdur. en uygununu forumda bulmuşlar sağolsunlar pek uyumlu değil tam ekran değilmiş ama
    http://www.maxicep.com/group.php?discussionid=674&do=discuss burada var

    - - - Eklendi - - -

    ben bu konuyu daha önce açmıştım kusura bakmayın

    HTC ONE X için en iyi grup http://www.maxicep.com/group.php?groupid=564 burada

Htc one x oyun konusuna benzer içerikler

  1. Htc one x için oyun ( 27 Ağustos 2012 | Android Oyun ve Uygulama İstekleriniz )

    MRB ARKADAŞLAR BEN BİTÜRLÜ OYUN YÜKLEYEMEDİM BU TLEFONA GÖRE OYUN VARMI VARSA PAYLAŞSANIZ sadece apk dosylarını verseni tmm ben yüklerim wifi ile indiririm FİFA 2012 ASPALT 7 DEAT TİGAER MODERN KOBAT 3 vs diyer oyunlar
  2. Htc One X Oyun Problemi ( 10 Kasım 2012 | HTC Android Yazılım )

    Merhaba arkadaşlar,symbian dan android'e geçmiş bulunmaktayım,yalnız oyun konusunda bir sıkıntım var. Htc One X telefonumda telefonu usb ile bağladığım zaman sadece 25Gb lık alanı görebiliyorum,oyunların indirildiği yer(sanırsam telefon belleği)...
  3. Htc One X oyun problemi ( 21 Aralık 2012 | HTC Android Yazılım )

    Öncelikle merhaba,One x imi alalı yaklaşık 1 ay oluyor,şu ana kadar yüklediğim oyunlarda herhangi bir kasma hissetmemiştim,geçenlerde shadowgun a girdiğimde ciddi bir fps düşüklüğü gördüm,az önce vice city indirdim ve oyun gerçekten zor...
  4. Tavsiye Htc One X ( 14 Nisan 2014 | Cep Telefonları Genel )

    Htc one x hala alınabilir mi ? Tasarım ı çok hoşuma gidiyor ama 2012 de çıkması felan kafamı karıştırıyor..
  5. Alınık HTC One X Plus ( 18 Nisan 2014 | Cep Telefonu ve Aksesuar İlanları )

    Arkadaşlar uygun fiyata Htc One X Plus almayı düşünüyorum. Önceliğim 32 ve 64 gb.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
03 Ağustos 2015 Pazartesi - 18:08:16