1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Hıamına Bird - v6.1.6 Herkes bunu oynuyor :)

  • 1 Mart 2014
  • 6552 Okunma
  • 15 Yanıtlar
0/5, 0 Oy


  1. Hıammına Bird oyunuyla eğlenceye yeni boyut getiriyoruz halil söyletmez için yapılan bir vineden esinlenerek yapılan bu oyunla sizde gülme krizie gireceksiniz herkesin bu oyunu konuştuğu ve elinden düşüremediğini düşünürsek sizlerde bu oyunla gülme krizine gireceksiniz...
    Salak Kuşlar - Clumsy Bird ve flappy bird oyunundan sonra Hıammına Bird oyunu sizlerle

    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >


    Yoğun tepki üzerine büyük bir güncelleme yapıldı


    Download:

    Hıammına Bird - Google Play'de Android Uygulamaları
     
    Son düzenleme: 6 Mart 2014

  2. :tşk:
     
  3. Oyun cok kotu
    yuklemeyi dusunenler sadece vakit kaybi olur bosa yuklemeyin.
     
    Samsung ile gönderdi
    AndrOmer ve Tarık Sabırman bunu beğendi.
  4. :tşk:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. :tşk:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. İsimle ilgi çekmeye çalışmışlar yazık
     
  7. oyun kotu ama yinede eline saglik
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. saçma
     
  9. Bence de vakit kaybı oyunu yapmaya uğraşacaklarına bikaç bişey öğrenseler de bi faydaları olsa.
     
  10. boşuna indirmeyin beğenmedim
     
  11. oyun yoğun şikayet üzerine güncellendi arkadaşlar
     
  12. kotu oyun :tşk:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. TEŞEKKÜRLER
     
    Samsung ile gönderdi
Yüklüyor...
01/05/2016 - 12:54