Hattı kendi üstüne alma hakkında

Konu, 'Turkcell Destek / Sorun / Şikayet' kısmında ersoyw tarafından paylaşıldı. Okunma: 55089 | Cevaplanma: 13

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Hattı kendi üstüne alma hakkında


    Arkadaslar 5 yıldır kullandıgım turkcell hattım kendi adıma degil. Hiç tanımadığım birisinin adına kayıtlı. Bu hattı kendi adıma devrettirebilirmiyim eski sahibine gerek kalmadan. Bilgileriniz için şimdiden teşekkürler.



    Yazan: ersoyw
  2. yeni kanun ile bu çok kolay arkadaşım artık. tek yapman gereken şuan kullanmış olduğun hat aktif ve kullanıyo durumdaysan tek yapman gereken turkcell abone merkezine hattınla beraber gitmen yeterli. bir sefere mahsus hattını kendi üzerine alma hakkına sahipsin...

  3. Aynı sorun bende de var.ben müşteri hizmetlerini aradım...sordum hat yengemin üzerine bunu kendi üzerime alabilrimiyim diye.onlarda yengenizle berbaer turkcell extra'ya gidin hallederler dedi.bende yengem çok ağır hasta bi turkcell extraya gelme şansı yok.üstelikte köyde yaşıyorum ne yapaibliriz.müşteri temsilcisi yapılacak hiç bişey yok dedi.ya yengeniz noterden size vekalet verecek ya da sizinle gelecek dedi.peki dedim ya yengem öldüyse, o zamnada yengenizin öldüğüne dair bi nufüs kağıt örneğiyle yine turkcell extraya başvuracaksınız....
    yani o adamı bulmak zorundasın.yoksa da yapılacak hiç bişey yok benim bildiğim. belki bu konunun uzmanları daha iyi aydınlatacaktır sizi...

  4. Arkadaşlar Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni bu konu hakkında aradım ve onların şuan da http://www.maxicep.com/turkcell/turkcel-devir-islemleri-bedava-246141.html bu konu hakkında haberleri olmadığını ama bir Turkcel Ekstra'ya gidip oradan gerekli bilgi kapsamını sağlayaması olabileceğini söylediler.

    3 Kez aradım 3 kez de aynı yanıtı aldım. Bence http://www.maxicep.com/turkcell/turkcel-devir-islemleri-bedava-246141.html bu konuyu dikkate alıp bir kios ya da ekstraya gitmelisin yanına mutlaka telefonununu ve kimliğini al kimlik fotokobisi ile işlem yapılıyoo ama maraza çıkartırlarsa diye hazırlık için Kimlik Kartını da yanına al orada fotokobi çeksinler ve "ücretsiz" devir yapsınlar:)

  5. Bilgileriniz icin teşekkurler

  6. ya benimde hattım öyle fakat bende adamı tanımıyorum şimdi ben gittiğimde yapamayız dediler yapılabilir mi?

  7. Yapılır tabi ki hakkını ara arkadaşım

  8. Perşembe Günü Turkcell Extra ya gidiyorum hat annemin üstüne kayıtlı hattı kendi üstüme alacağım bakalım valideye gerek duyacaklar mı göreceğiz gerek yok diyen arkadaşlar ona göre

  9. hattın sahibine gerek yok ben gittim extraya :)

  10. sanırım hattı yeni sahibi üstüne alınca sıfır hat gibi işlem görecek bu konuda bilgisi olan varmı ileride şu kadar yıllık müşteriye kampanya gibi söz konusu olursa bu durumda zararı olurmu konu ile ilgili bilisi olan varmı

  11. internet üzerinden bu işlem gerceklestiriliomu... bilgisi olan warsa yardım edeblrmi

  12. Sanmıyorum. Basit bir şey değil.

  13. Hayır internet üzerinden gerçekleşmiyor.Hattın sahibi ile en yakın tim e başvurun..

Hattı kendi üstüne alma hakkında konusuna benzer içerikler

  1. kendi üzerinize olmayan hatları, devir almanın tam zamanı

    3 ekim 2006 tarihinden önce aktive edilmiş avea hatlarınızı, kimin adına kayıtlı olursa olsun sadece 3 lira karşılığında üzerinize devir alabilirsiniz. hemde eski hat sahibine hiç gerek kalmadan. sadece simkart seri numarası ve kimlik...
  2. Kendİ Ayaklari ÜstÜnde

    KENDİ AYAKLARI ÜSTÜNDE KİTABIN YAZARI İPEK ONGUN BASIM TARİHİ 1999 KİTABIN YAYIM MAKSADI GENÇLERİN YAŞAMLA GELEN SORUNLARINA YARDIMCI OLABİLECEK MESAJLAR VERMEK. KİTABIN ÖZETİ / TANITIMI : KENDİ AYAKLARI ÜZERİNDE DURMAK : Romanın...
  3. Hattı Kendi Üstüme Alma

    Arkadaşlar su anda kullanmakta oldugum hat annemin üzerine ve ben bu hattı kendi üzerime almak istiyorum fakat annem şu anda yok bana yardımcı olabilir misiniz tek basıma gitsem kimliğim ile geçebilirmiyim yaşım da 20 18 i geçeli çok oldu bi...
  4. Hattı Kendi Üzerine Alma

    arkadaşlar şuan benim Bimcell hattım babamın adına kayıtlı, ben bu hattı kendi üzerime alamaz mıyım? kendi üzerime almak için ne yapmam gerekiyor?
  5. Hattı Üstüme Almak Istiyorum

    arkadaşlar 1 ekim 2013 tarihine kadar başkasının üzerine kayıtlı kendi hatlarınızı ücretsiz kendi üzerine alıyormuş benim hat başkasının üzerine kayıtlı ben hattımı kendi üzerime almak istiyorum ama numara 538 ile başlayan turkcell numarası ama...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
30 Haziran 2015 Salı - 22:44:20