1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Gizli mesaj nasıl atılır yardım edin

  • 20 Temmuz 2006
  • 78895 Okunma
  • 15 Yanıtlar
0/5, 0 Oy


  1. :megafon: arkadaşlar böyle bir uygulama program,yöntem varmı bugün lazımda ondan sordum:yardim:
     

  2. yok ya bi tane var da (PRO MAİL SAFE diye) çalışmıyor. başka da bulamadım.
     
  3. bı adet program mevcut ve çallişiyo fakat iki telefondada yuklu olması lazım ...

    programın adı ezms
     
    07talha bunu beğendi.
  4. Gizli mesaj derken... Numara mı gizlenecek?
     
  5. benım dedıgım mesajı gızlıyo yanı farklı karakterlerle anlamsız bı bıcımde... numarayı gızlemıyo...
     
  6. bence öyle pc den yada başka türlü gizli msj atıldığı yalan..çok duydum ama sadece duydum..fakat numaran görünmeden türkcell yada telsimden msj atabilirsin..msj lar kısmına gel önce msj kısmına yollayacağın numarayı gir bir boşluk bırak sonra msj ını yaz göndere bas.4040 yaz olay bitti..
     
  7. saso doğru sölüyor telefon üzerinden ancak bu şekilde numara gizlenir başka yolu olduğunu duymadım
     
  8. valla ben bi ara wap tan cep nosu görünmeden gönderiyodum ama aradan baya zaman geçti ve bi dahada o siteye girmediğim için bilgiyi tam paylaşamıyorum ama böle bişe var.
     
  9. yani gizli mesajla ne işin olcak
     
  10. vodafone (telsim) özel Servislerine Gir özel Mesaj > Gizli Mesaj Gerisini Zaten Görürsün
     
  11. şöle bir yöntem önerebilirim: (gerçi çok eskiden yapıyordum, haliyle eski model telefonlarda işe yarıyordu ve mesaj uzunluğu çok kısa kalıyor)
    öncelikle telefon rehberinize yeni bir kayıt oluşturuyorsunuz ve isim soyad kısmına dilediğiniz mesajı yazıyorsunuz. (karakter sınırı olacağından mesaj çok kısa olur)
    sonra SMS olarak bu rehber kaydını gönderiyorsunuz, birçok telefon modeline yeni sim kaydı göndereni gözükmeden iletilir
     
  12. len boşwe gizliyi flan
     
  13. onu denedik ama anahtar kelime istiyo ne yapmalıyım

    --------------- Ekleme ---------------

    sen üstüne vazife olmayan işlere burnunu sokmasan diyorum
     
  14. artık kalktı o devir
     
  15. dostum reklam olacak ama smscity.com a gir ordan 5 tane mesaj atma hakkı başta veriyolar yetme3sse sahte üyelikler açıp daha da kazanabilirsin.aMA SONUÇTA ATIYO
     
Yüklüyor...
Benzer Konular - Gizli mesaj nasıl
    Xplore den Z/ yani gizli dosyaları silme yardım Symbian Destek 18 Temmuz 2012
    Gizli Numara Sorunu Symbian Destek 23 Mayıs 2011
    Gizli numaranın kime ait olduğunu nasıl öğrenirim Symbian Destek 14 Ocak 2011
    Symbian S60 v3 PHOTO SPY TARZI gizli resim çekme Symbian Destek 11 Haziran 2010
    NoKia GiZLİ MeNü...! Symbian Destek 3 Kasım 2009
Yüklüyor...
23/07/2016 - 14:05