1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Galaxy s3 mini bildirim ışığı sorunu

  • 13 Ağustos 2013
  • 25597 Okunma
  • 5 Yanıtlar
0/5, 0 Oy


  1. Merhaba arkadaşlar. Başlıkta belirttiğim cihaza sahibim fakat mesaj falan geldiğinde ses dışında görsel olarak bir ışık falan yokmu yanan yada yanıp sonen ? Mesela whatsapp bildirim ayarlarında ışık olarak kırmızı seçtiğim halde whatsapptan mesaj aldığımda bir ışık göremiyorum cihazda acaba ne ışığından bahsediyor orada ? Teşekkür ederim
     


    Yazan: panatomax

  2. Sanırım S3 Mini'de yok öyle bir şey.Çünkü bende de yanmıyor. :(
     
  3. ​Hmm anladım dostum teşekkür ederim :)
     
  4. S2, note, s3mini ve s4mini'de bildirim ledi yok.s3, s4 ve note2'de var.
     
  5. konuyu hortlattım ama bunun ıcın program var mı ?
     
  6. Donanım yoksa uygulama var zaten indirip kursan bile bi anlami olmaz
     
    Samsung ile gönderdi
Yüklüyor...
Benzer Konular - Galaxy mini bildirim
    CM 14 TEMA Galaxy S4 Mini i9190 Samsung Android Yazılım Cuma 14:47
    Galaxy S4 Mini i9190 rusya rom ile ilgili Samsung Android Yazılım Çarşamba 14:18
    Yardım Galaxy S3 Mini Odin görmüyor!!! Samsung Android Yazılım 23 Temmuz 2016
    Galaxy S4 Mini i9195 Samsung Android Yazılım 1 Mayıs 2016
    Püf Noktası Samsung Galaxy S3 Mini ekran görüntüsü alma ve çekme nasıl? Samsung Android Yazılım 27 Ağustos 2015
Yüklüyor...
04/12/2016 - 11:15