Galaxy S Duos jellybean 4.1.1 bi bakar mısınız ?

Konu, 'Android Hack ve Modifikasyon Genel & Destek' kısmında scatman808 tarafından paylaşıldı. Okunma: 831 | Cevaplanma: 3

  1. Galaxy S Duos jellybean 4.1.1 bi bakar mısınız ?

    How To update Official Jellybean 4.1.1 firmware in Samsung Galaxy S3 GT I9300 : SamsungMobileClub

    İndiriyor: I9300XXDLIH_I9300VDSDLI1_VDS.zip | 761.9 MB

    arkdaşlar lütfen bi bakar mısınız ben galaxy s duos kullanıyorum ama jelbeam güncellemesi çıkmadı hala bi sitede karşıma çıktı 4.1.1 ben 4.0.4 ıce cream kullanıyorum yuklemek istiyorum ama dogru olup olmadıgını nasıl anlarım ögrenirim şimdi siz üstadlarımın yazdıgı konularda uyarılarda bulunmuşsunuz başka telefonun romunu sakın yüklemeyin telefonu kullanılmaz hale getirirsiniz brick olur falan filan anlamadıgım için bi sormak istedim bu dosyayı indirip yüklesem güncellenir mi tel



    Yazan: scatman808
  2. Bu s3 ün olması lazım iyi kontrol et
    Sonra telefonsuz kalırsın

  3. yaw bende orasını anlayamadım sayfanın başında s3 diyo download kısmında
    Downloads for Galaxy S DUOS S7562 Official ICS firmware: yazıyor anlamadım ki ya bunu ben

  4. kardes yaptin mi

Galaxy S Duos jellybean 4.1.1 bi bakar mısınız ? konusuna benzer içerikler

  1. galaxy s kullanan dostlar bakar mısınız ufacık bi sorum olacak ( 5 Mayıs 2011 | Android Genel )

    galaxy s alacağım fakat heryerde yazdıkları şu "üç tuş sorunu" nedir arkadaşlar?
  2. Galaxy Ace 2 mi Galaxy Wonder mı S DUOS mu ( 27 Aralık 2012 | Samsung Android Yazılım )

    Evet arkadaşlar android tel almak istiorum sizce hangisini alıyım. Benim aklıma yatan galaxy S Duos . Tam alacaktım işlemcinin düşük olduğunu gördüm. 1.0 ghz tek çkrdek. Wonder 1.4 Ghz. Ace2 de çift çekirdek. Kafam çok karışık gerçekten.Şunu...
  3. Samsung Galaxy S Plus - Bir bakar mısın? ( 31 Aralık 2012 | Samsung Android ROM )

    Arkadaşlar telefonuma rom yükleyeceğim fakat araştırırken rom listelerinde neden türkiye ismini göremiyorum? Yani türkiye romunu bulamıyorum. Bu telefon için türkiye romlarının toplandığı bir yer veya bir site var mı? Acaba türkiyedeki...
  4. Galaxy Ace bi bakar mısınız? ( 3 Eylül 2013 | Cep Telefonları Genel )

    arkadaslar gitti gidiyorda ace var bi tane zaten samsung ürünlerine girince direk çıkıyor 2 yıl garantili 350 liraymıs hediyelerde var sizce alayım mı?
  5. galaxy s duos 4.1.1 ( 10 Şubat 2014 | Samsung Android Donanım )

    arkadaşlar telefonum samsung galaxy s duos gt s7562... surumu 4.0.4 .. bu telefona guncelleme geldi mi ? 4.1.1 guncellemesi gelecekti ama bana gelmedi ? ne zaman gelir ?ark. kimse kullanmiyo mu
Yüklüyor...
28 Ağustos 2015 Cuma - 0:26:04