Galaxy Ace Dokunmatik Sorunu

Konu, 'Samsung Android Yazılım' kısmında Caglaris tarafından paylaşıldı. Okunma: 2363 | Cevaplanma: 2

  1. Galaxy Ace Dokunmatik Sorunu


    Arkadaşlar galaxyace in dokunmatiği çalışmıyor. Benim bastıklarımı algılamıyor kendisine göre rastgele şeylere giriyor. Nasıl düzeltebilirim ?



    Yazan: Caglaris
  2. Hard Format At Veya Rom At Yazılımsal Sorun Varsa O Şekilde Düzelir Donanımsal İse Geçmiş Olsun

    Donanımsal Sorunu Varsa Dış Kasası Yani Dış Camı Alttaki Cama Çok Basınç Yaptığı İçin Olur Parmağınla Ekrana Bastır Biraz 5 saniyeliğine Düzelme Görürsün

  3. Yardımın için saol deneyeceğim.

    Edit:Orjinal romu yükledim düzeldi :tşk:

Galaxy Ace Dokunmatik Sorunu konusuna benzer içerikler

  1. Samsung Galaxy Ace Dokunmatik

    Arkadaşlar dün siparişi verdim 713tl ye telefonu. bugün geldi telefonu actım.biraz kullandım.şarj azaldıkca dokunmatik calısmamaya basladı.yada ram doldu.ram i sıfırlamak için kapattım actım ama yine aynı şey oldu.şimdi telefonu şarja...
  2. samsung galaxy ace dokunmatik

    Arkadaşlar dün siparişi verdim 713tl ye telefonu. bugün geldi telefonu actım.biraz kullandım.şarj azaldıkca dokunmatik calısmamaya basladı.yada ram doldu.ram i sıfırlamak için kapattım actım ama yine aynı şey oldu.şimdi telefonu şarja...
  3. Samsung Ace S5830i dokunmatik sorunu

    Yardm edin. Kilit acma yerinde felan bir yere basili tutuyorum mesela ekranda baska yerin uzerinde cikiyo kilit. Veya bi program sectm menuden acicam baska program acilio ama kapatip acinca duzeliyo. Bi yardim edin lutfen
  4. Galaxy S2 Dokunmatik Sorunu

    arkadaşlar galaxy s2 dokunmatik sorunu yaşıyorum size şöyle anlatım.telefonumun yazılımı 2.3.6 idi 4.0.3 yaptım sorun yok 4.1.2 yapıyorum sorun yok özel romlar yüklüyorum sorun yok fakat taki telefonumun camı az bişi catlaktı ve çizikler vardı...
  5. galaxy ace 3g sorunu

    slm beyler galaxy ace (5830i) um 2g cekerken 3g ceken yere gidiyorum 3g sebekesi geliyo ama veri baglantisi gelmi yo yani H harfi sorun ne ola bilir avea ve turkcell denedim 2 hatta da ayni sorun yardimbilen yok mu
Yüklüyor...
05 Temmuz 2015 Pazar - 7:26:24