Facebook Hesabın geçici bir süre için durduruldu ...

Konu, 'Facebook' kısmında EsaSOgLaNN tarafından paylaşıldı. Okunma: 15344 | Cevaplanma: 6

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Facebook Hesabın geçici bir süre için durduruldu ...

    Slm Arkadaşlar Facebook'ta E-Posta Değişimi Sırasında

    Hesabın geçici bir süre için durduruldu.

    İletişim bilgilerindeki bir değişikliği iptal ettin. İptal edilen istekler genellikle spam gönderen birinin, Facebook hesabına eriştiğini gösterir. Hesabın, Facebook gibi görünecek şekilde tasarlanmış bir internet sitesine şifreni girmen sonucunda ele geçirilmiş olabilir. Bu tür e-dolandırıcılık saldırıları phishing ("oltalama") olarak biliniyor.
    Güvenlik önlemi olarak hesabın geçici bir süre için durduruldu. Aşağıdaki adımları izleyerek hesabına yeniden erişim kazanabilirsin

    Uyarısı Geldi Devam Ettiğim Zaman İse;

    Yukardaki;

    1.Adım
    Hesabı Doğrula

    Başlığının Altında;

    Hesabın Geçici Olarak Kilitlendi

    Hesabını geri alma işlemine devam etmek için destek ekibimizle iletişime geç.
    Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Güvenlik ilkemizi anlayışla karşıladığın için teşekkür ederiz.


    Yardımlarınızı Bekliyorum Şimdiden Teşkkür Ederim MaxiCep Ailesi.



    Yazan: EsaSOgLaNN
  2. ypcak bise yok bekliceksn aclmasni :D aclmiorsa yeni accaksn :D


  3. Yöneticilerden'de ses çıkmıyor.Dediğin gibi beklemekten başka birşey gelmiyor elden
    28/04/2011'Den :)

    06/05/2011 Bugün ve hesap kilitli neyse bekleyerek görecez herşeyi ...

  4. 500 kişi bakmış ama kimse hiçbirşey önermemiş helal ne dimmm ki ...

  5. valla kardeş aynı durum bendede var yapmadıysan eğer hesabının kayıtlı olduğu mail adresinden facebook yönetici adreslerine mail cek belki sende işe yarayabilir

  6. Birader face book yöneticilerin mail adresileri ne??

  7. Kardeş Ya bir hafta bekle ya da kendi kimlik bilgilerini gir

    bu iki taneden birini seç

    karar senin

Facebook Hesabın geçici bir süre için durduruldu ... konusuna benzer içerikler

  1. Arkadaşlar geçici bir süre Offline'ım ( 14 Temmuz 2006 | Gereksiz Mesajlar ve Deneme Mesajları )

    arkadaşlar ev değiştiricem daha doğrusu temelli olarak istanbula taşınıcam bu yuzden yeni bir ev tutucam ve ankarada ki bilgisayarı kardeşime bırakıcam ;) yeni bir bilgisayar alana kadar ve evim düzene girene kadar aranızda olamayacağım...
  2. Facebook Hesaba Geçici Olarak Ulaşılamıyor 18 Haziran 2011 ( 18 Haziran 2011 | Facebook )

    Facebook Hesaba Geçici Olarak Ulaşılamıyor 18 Haziran 2011 Bu sorun genel bir sorun olup, Facebook'un gerçekleştirdiği bakımdan dolayı kaynaklanmaktadır.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
05 Eylül 2015 Cumartesi - 6:42:12