En YakıŞıklı ErkeKler Burada :D

Konu, 'Mizah - Eğlence - Fıkra' kısmında Solamente tarafından paylaşıldı. Okunma: 119311 | Cevaplanma: 19

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. beN :)) çok yAkıŞıkLıyıMdR aRkim :))
     

  2. Sende burdasın cnmmmmm :D :D :D
     
  3. yaAa x( ben bunlar gibi miyim tatlım x( çok mu çirkinm yawS :aman2:
     
  4. Şaka bee Allaah Sahibine bağışlasın canım arkim ;) Maşallahın var
     
  5. Çok SağoL CaNıMS.. ÇoK iNCeSiN ((:
     
  6. dogrusu acıdım...sonucta onlarda bi insan....halimize cok sükür....:sukur:
     
  7. evet kardeşim doğru diyorsun :(
     
  8. Şu Yapılan Paylaşım ve Yazılan Bir Kaç Yorum Yapılan Şebeklikten Başka Birşey Değil... Oturunda Haliniz Şükredin... Onlarda İnsan Eli Yüzü Düzgün Olmasada Onlarda İnsan... Yazık Birde Alay Ediyorsunuz... Siz Kusursuzmusunuz...
     
  9. aman ne damar yaa arabesk valla gözlerim yaşardı duygusuzuz biz ;)
     
  10. Aloo Beni Unuttunuz ....:(:(

    --------------- Ekleme ---------------

    allahım ya biz aynanın karşısına geçip yakışıklı halimizi bozuyoruzz..saçlar öyle böyle oluyo...ama bu abiler amcalar ne yapıyo ya üzüldüm..
     
  11. Damarmı Yaptığımı Düşünüyorsun... Yada Arabesk... ? Sen Öyle Düşünmeye Devam Et Ozaman... ;)
     
  12. Sakin Lütfen ya .. Herkes de bir süreden sonra az da olsa acima duygusu vardır .. Ben böyle şeylerde çok üzülürüm.. Ve aşırı duygulu biriyim x(
     
  13. :):) harbi yakışıklıymısh hea
     
  14. haklı valla
     
  15. ne hakkı yaa eğlence gırgır şamata ;)
    Çünkü resimlerin çoğu photoshop eseri ;) anlayabilene amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . . . . !!!!!!
     
  16. "herköyün bir delisi olur"muş ablam sen takma yorum sonuçta..:)
     
  17. sağol ablasının gülü :op:
     
  18. herzaman destekçinim ablam:)
     
  19. tatlim benim :)
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.