En iyi foto çekme programı?

Konu, 'Symbian Destek' kısmında amandil tarafından paylaşıldı. Okunma: 14168 | Cevaplanma: 13

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. En iyi foto çekme programı?

    6260 için en iyi fotograf cekme programı hangısı bırde ne ne kadr farkedıyor yanı boyutu daha dusuk yada cozunurlugu daha yuksek gibi??????



    Yazan: amandil
  2. Çözünürlük donanımsaldır,vga kameradan program yardımıyla megapiksel görüntü beklemek hata olur ama biraz daha iyileştirebilir görüntüyü.
    program demişsin ben photoAcute i tavsiye ederim dosyalarda mevcut,photographer da fena değildir...

  3. camera magica,photo zox ve photorite iyidir bir dene forumda dosylar bolumun de var

  4. CameraFX ve Photorite deneyebilirsiniz

  5. Camera FX bence

  6. camera FX 6600 telefonumda orjinal kamerasından daha güzel görüntü veriyor bence...

  7. camera fx photshop gibi wallaa

  8. camera fx tabiki onun üstüne program yok

  9. kardeş sana photobase yi tavsiye ederim süper bi program contrass ayarları filan yapıyo süper :)

  10. beyler bu programı nerden indircez üyeli,k istemeden ACİL

  11. hanı lınkı nerdee

En iyi foto çekme programı? konusuna benzer içerikler

  1. en iyi foto programı ( 12 Ekim 2005 | Symbian Destek )

    :artı: arkadaşlar selam,telefonuma hangi foto çekme programını kurmalıyım,sizce en iyisi hangisi,(şöyle bol zomlu)telefonum 6670 şimdiden teşekkürler. ;;)
  2. dünyanın en iyi basın fotoları ( 19 Nisan 2007 | Konu Dışı )

    dünyanın en iyi basın fotoğrafları http://www.herice.com/mail/3094/
  3. screenshot süper bi program s60 o anın fotosunu çekme ( 27 Mart 2008 | S60 Resim Gösterici/Düzenleyici )

    süper bir program bilgisayarda printscreen tusuna bastıgınızda nasıl o anın resmini çekiyorsa bundada telinizde 2 özel tuş ayarlıyorsunuz ayarladıgınız tuslara bastıgınızda o anın resmini çekior telde oyun oynarken çekebilirsiniz vb. +repleri...
  4. PANOMAN pAnoramik foto çekme progrAmı ( 8 Eylül 2012 | Symbian S60v5 Cihaz Destek )

    aRkadaşlAr başlıktA bahsettiğim progrAmı net te ARAştırdım AmA hiç bi yerde sertifikAlısnı bulAmadım siz bulmAya çAlışAbilir misiniz
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
05 Ağustos 2015 Çarşamba - 5:40:18