En güzel virüs temizleme programları(ücretsiz-lisansız)

Konu, 'PC-Yazılım Genel' kısmında PhyscoDevil tarafından paylaşıldı. Okunma: 53590 | Cevaplanma: 118

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Eğer bilgisayarınız yavaşlamaya başladıysa bunun birçok sebebi vardır ama en büyük sebebi genelde bilgisayarınıza ve size karşı hiç de iyi niyetler beslemeyen malware yani kötü amaçlı yazılımlardır. Bunların çoğunu antivirüs programlarıyla silebilirsiniz bir çoğunu temizleyemezsiniz. Eğer bilgisayarınız yavaşlamaya başladıysa bunun birçok sebebi vardır ama en büyük sebebi genelde bilgisayarınıza ve size karşı hiç de iyi niyetler beslemeyen malware yani kötü amaçlı yazılımlardır. Bunların çoğunu antivirüs programlarıyla silebilirsiniz bir çoğunu temizleyemezsiniz.
    Bu gibi durumlarda boyutu küçüm ama işlevi büyük programcıklar imdadınıza yetişir. İşte bunların en iyi 3 tanesi:
    1-Spybot Search & Destroy (Windows, Freeware)
    2-ComboFix (Windows, Freeware)
    3-HijackThis (Windows, Freeware)

    bi teşekkür yeter!!


    jossan, comfort11, KONT27 ve 177 kişi daha bunu beğendi.

  2. ...



  3. teşekkurler emegine saglık arkadasım


  4. Bi' Kaspersky Yeter Bence...:kahve:


  5. teşeküler kardeş


  6. emege saygı güzel olmuş


  7. çok teşekkürler sağol


  8. teşekkürler kardeş


  9. teşekkürler ..


  10. eyw kardeşim süper paylaşım iyi oldu bu :oke:


  11. combofix autorun wirüsleri için :)


  12. türkçesi yokmu bunun


  13. emeğine sağlık programlar için sağol


  14. beğenmenize sevindim


  15. sağol kardeşim.emeğine saygı


  16. teşekkürler


  17. sagol cok teşekkur abı cok faydası var


  18. emegine saglık arkadasım teşekkürler


  19. tskr


  20. avast'ın üstüne tanımam...


Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. en iyi virüs temizleyici

    ,
  2. en iyi virüs temizleme programı

    ,
  3. telefonda virus temizleme

    ,
  4. telefon virüs temizleme programı,
  5. telefondan virüs temizleme,
  6. telefon virüs temizleme,
  7. virus temizleyici