En güzel virüs temizleme programları(ücretsiz-lisansız)

Konu, 'PC Yazılım' kısmında PhyscoDevil tarafından paylaşıldı. Okunma: 55354 | Cevaplanma: 118

  1. En güzel virüs temizleme programları(ücretsiz-lisansız)

    Eğer bilgisayarınız yavaşlamaya başladıysa bunun birçok sebebi vardır ama en büyük sebebi genelde bilgisayarınıza ve size karşı hiç de iyi niyetler beslemeyen malware yani kötü amaçlı yazılımlardır. Bunların çoğunu antivirüs programlarıyla silebilirsiniz bir çoğunu temizleyemezsiniz. Eğer bilgisayarınız yavaşlamaya başladıysa bunun birçok sebebi vardır ama en büyük sebebi genelde bilgisayarınıza ve size karşı hiç de iyi niyetler beslemeyen malware yani kötü amaçlı yazılımlardır. Bunların çoğunu antivirüs programlarıyla silebilirsiniz bir çoğunu temizleyemezsiniz.
    Bu gibi durumlarda boyutu küçüm ama işlevi büyük programcıklar imdadınıza yetişir. İşte bunların en iyi 3 tanesi:
    1-Spybot Search & Destroy (Windows, Freeware)
    2-ComboFix (Windows, Freeware)
    3-HijackThis (Windows, Freeware)

    bi teşekkür yeter!!



    Yazan: PhyscoDevil
    jossan, comfort11, KONT27 ve 177 kişi daha bunu beğendi.
  2. ...

  3. teşekkurler emegine saglık arkadasım

  4. Bi' Kaspersky Yeter Bence...:kahve:

  5. teşeküler kardeş

  6. emege saygı güzel olmuş

  7. çok teşekkürler sağol

  8. teşekkürler kardeş

  9. teşekkürler ..

  10. eyw kardeşim süper paylaşım iyi oldu bu :oke:

  11. combofix autorun wirüsleri için :)

  12. türkçesi yokmu bunun

  13. emeğine sağlık programlar için sağol

  14. beğenmenize sevindim

  15. sağol kardeşim.emeğine saygı

  16. teşekkürler

  17. sagol cok teşekkur abı cok faydası var

  18. emegine saglık arkadasım teşekkürler

  19. tskr

  20. avast'ın üstüne tanımam...

En güzel virüs temizleme programları(ücretsiz-lisansız) konusuna benzer içerikler

  1. PC Temizleme Programları,Ücretsiz,Profosyonel Hizmet ( 15 Ekim 2010 | PC Yazılım Makaleleri )

    Arkadaşlar kendi bilgisayarım da da yıllarca kullandığım programları paylaşmak istedim.Ücretsizler,tabi profosyonel sürümleri var.Ama ücretsiz sürümler pro sürümü aratmıyor.Ve Türkçe! Genel olarak yaptıkları(ücretsiz sürüm dahil) Sadece temizlik...
  2. 50 En güzel ücretsiz iPad Oyunları ( 23 Şubat 2011 | iPhone - iOS Oyun )

    ve oyunlar iPad de App ücretsiz aşkın 2000 Mağaza daha fazla olanları bulmak ve varlık iyi onlar aracılığıyla, günlük ekledik sıralamak olmak zor için. için aşağıdaki seçenekler bizim seçilmiş olup, taşlar keşfedecek yardımcı olmak için en iyi 50...
  3. arkadaşlar birisi ücretsiz güzel bi virüs programı linki verebilirmi ( 31 Ekim 2011 | PC Yazılım Destek )

    acil pcye bi virüs girdi canına okudu avast buldum yükledim eroor verio acil yardım
  4. En Güzel Chat ve Görüntülü Konuşma Programları ( 31 Temmuz 2012 | Symbian S60v5 Messenger/ Chat / E-mail )

    İndir Ebuddy İndir MSN http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vEwDgW-oZ3I İndir Frig İndir imiChat İndir NimBuzz İndir Mirc Bir Beğeni Yeter :)
  5. Tavsiye virüs temizleme ( 17 Temmuz 2014 | Windows Phone Genel )

    arkadaşlar telefonuma virüs bulaştı... Mediaget illeti tarayıcıyı kullanamıyorum sürümü eski diye bir sayfa açılıyor
Yüklüyor...
04 Eylül 2015 Cuma - 15:22:39