eksiye inmeyi kapatmak

Konu, 'Vodafone Genel Bilgiler / Haberler' kısmında 'Patron tarafından paylaşıldı. Okunma: 69950 | Cevaplanma: 19

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. eksiye inmeyi kapatmak


    -6 ya kadar iniyor bu yav tl yuklerken sorun oluyor :D bunu nasıl kapatabılırım



    Yazan: 'Patron
  2. Unuttum valla

  3. Vodafone Self servise giriş yap ordan hat işlemleri - servis tercihlerine gel en altta yazıyor açık olarak kapalıya çevir tamamdır.

  4. AVANSIPTAL yaz 7505

    mustafaxxx ve Uh_zun bunu beğendi.
  5. Kapatmak lazım bende -6 dayım.

  6. herkes kapatmıs benim neyim eksik bende kapatcam

  7. Vodafone eksi bakiye paket almada kullanılabilse örneğin -3 TL niz var diyelim 8 TL yüklediniz bakiyeniz 5 TL oldu diyelim 9 TL ye sms paketi falan alamıyorsunuz halbuki Turkcell'de böyle bir durumda paket aldığınızda paket ücretini eksi bakiye ile de alabiliyorsunuz. Bu yönden Vodafone'nin avans bakiyesi çokta kullanışlı olmuyor.

  8. :tşk: hallettim

  9. Sevindim dostum mission completed :D

    hanzooo3 bunu beğendi.
  10. bilgiler için teşekkürler

  11. bilgiler için saolun :):tşk:

  12. Ben internet paketi alabiliyom nasıl oluyo o -6 tl var 10 tl yüklüyom 4 tl ye çıkıyo sonra int paketi yenilenince tekrar -4 e iniyo

  13. ilk çıktığı zaman - den sadece konuşabiliyordun ama şuan paket alımıda yapılıyor sms paketi internet paketi filan.. -yi dahil ederek bakiyeyi tamamla alırsın.. :)

  14. benim avans açıktı kapatmıştım pek hoşuma gitmiyordu

  15. Ya da pratik olarak: *7505# tuşla :ehe

  16. tsk göIge

  17. Ne demek rica ederim :)

  18. biraz geç olsada kapatma kararını aldım çok saçma ya sokup duruyo :D teşekkür ler

  19. iş degil bu eksi işi ben ilk cıktıgı anda kapatmıstım.

eksiye inmeyi kapatmak konusuna benzer içerikler

  1. Tepeden İnme

    Baba balik yavru baliklara nasihat ediyormus, - Oltaya kanmayin, yem filan degil, basbayagi bir tuzaktir olta. Ondan kaçmak mümkündür. Yedi sekli vardir oltanin, falan filan derken, yukaridan bir ag inivermis tepelerine. - Bu da ne, diye bagirmis...
  2. Ücretsiz inme taraması hizmeti

    Beşiktaş Belediyesi ve Florence Nightingale Hastanesi işbirliği ile 60 yaş üzeri Beşiktaşlılar için ücretsiz “Felç Riski Hesaplama Kampanyası” düzenliyor.. Kampanya için başvuran ilk 500 kişi, Şişli Florence Nightingale Hastanesinde...
  3. Felç(halk arasında inme)

    Sinirlerde veya kaslarda ortaya çıkan bir bozukluk dolayısıyla vücudun o parçasının hareket kabiliyetinin bozulması veya azalması. Halk arasında “inme, nüzul” gibi adlarla da anılan felç kelimesi hadiseyi anlatmak için yetersiz...
  4. Süt inmeye karşı koruyor

    Az yağlı süt ve süt ürünlerinin, inme geçirme ihtimalini azalttığı ortaya çıktı. Stroke dergisinin internet sitesinde yayımlanan araştırmaya göre, günde dört porsiyon az yağlı süt ürünü tüketmek, inme riskini yüzde 12 azaltıyor....
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
30 Haziran 2015 Salı - 13:00:54