dokunmatik telefonlarda oyun acildiginda altta cikan sanal klavyeyi nasil kaldiririz

Konu, 'Samsung' kısmında ekremos tarafından paylaşıldı. Okunma: 17017 | Cevaplanma: 32

  1. dokunmatik telefonlarda oyun acildiginda altta cikan sanal klavyeyi nasil kaldiririz


    eet beyler yardim edicek var mi
    bazi arkadaslar demis jad dosyasina
    MIDlet-Touch-Support: True
    UseNativeTextButtons: false
    ReverseSoftkeys: true
    UseNativeCommands: false
    LGE-MIDlet-TargetLCD-Height: 320
    LGE-MIDlet-TargetLCD-Width: 240
    su kodlari ekleyince kalkar die ama bazi oyunlarda jad dosyasi yoq nasi yapcaz???
    ve bilen arkadas ltfn aciklayarak anlatsin



    Yazan: ekremos
  2. aynen bendede bu sorun var

  3. Bu bi sorun deilki kolaylık..

  4. arkadaşlar oyunları jad dosyalarıyla beraber telefona atıp jar yerine jad dosyasını kurdugunuzdada sanal klavye sorunundan kurtuluyorsunuz ..

  5. bunun kesin bi cozumu yokmu ?

  6. bu kodlari yazinca kalkioda altta bosluk oluo onu nasi kapicaz

  7. -Ayaralar
    -Uygulama Yöneticisi
    -Yüklü Uygulamalar oyunu bulup üzerinde degiştirebilirsiniz

  8. birader böle bi ayar menüsü yok s5603 de anlayan bi insan yokmu ya yapamadım jad falan fişmanıı yardım please!!!!!!!!!!

  9. link kırık usta

  10. Arkadaşlar jad. da nerden çıktı jar. olması gerekmiyor mu ? Zaten jad. jar.'ı yüklemek için kullanılmıo mu ?

    --------------- Ekleme ---------------


    xD xD

  11. ya beyler telefonunuz sadece jar ı çalıştırabiliyosa zaten sorun yok kodları ekleyip yükliceksiniz .ama jad da istiyosa yine jar dosyasına kodları ekleyin ve jadmaker dan o dasyanın jad ını oluşturun 2sinide telefona atın ve jar dosyasını çalıştırın bukadar basit..

  12. Arkadaşlar bu sorun kalkmaz...
    Neden diyecek olursanız; O attığınız oyun dokunmatik özelliği olmadı için
    yani tuşlar ile oynanan oyun olduğu için geliyo... Normal dokunmatik özelliği
    taşıyan oyunlarda bu sorun zaten yok ;)

  13. ya ben sanal klavyeyi kaldırdım söylenilen yöntemle,,telefonum samsung genoa,,oyunlar sanal klavyesiz açılıyo ama dokunmatik ekran olmasına rağmen ekrana dokunduğumda işlem yapamıyorum..bunun için çözümü olan var mı? yardım edin lütfen.

  14. al sana şablon birçok oyunda bazı yerleri düzenleyerek istediğin uygulamayı (jar dosyası bozuk değilse) istediğin gibi açıp dokunmatik desteğiyle oynayabilirsin:

    Manifest-Version: 1.0 *** elleme dursun
    MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0 *** elleme dursun
    MIDlet-Name: <midlet_ismi>
    Created-By: 1.4.2_09 (Sun Microsystems Inc.) *** elleme dursun
    MIDlet-Icon: /icon.png *** ikon yeri ör: /icon/i.png veya /ikon.gif
    MIDlet-Vendor: <oyun_şirketi>
    MIDlet-1: <midlet_ismi>, /icon.png, <sirket_kisaltmasi>
    MIDlet-Version: 1.0.6 *** elleme dursun
    MicroEdition-Profile: MIDP-2.0 *** elleme dursun
    MIDlet-Jar-Size: 200000 ***bu alanda sahte boyut belirleyebilirsin istersen ben 200kb olarak seçtim.
    MIDlet-Jar-URL: <dosya ismi.jar> *** bu önemli eğer yanlış jar ismi yazarsan yüklenmez.
    Nokia-MIDlet-Category: Game *** elleme dursun
    MIDlet-Touch-Support: True *** elleme dursun
    UseNativeTextButtons: false *** elleme dursun
    ReverseSoftkeys: true *** elleme dursun
    UseNativeCommands: false *** elleme dursun
    LGE-MIDlet-TargetLCD-Height: 320 *** elleme dursun
    LGE-MIDlet-TargetLCD-Width: 240 *** elleme dursun

    Dosya ismi olarak jar ın isminin aynısı olmasına önem ver.
    ben bu şablonla assasins creed'i (normalde 600kb ) genoa'da sorunsuz ve sanal klavye olmadan oynayabiliyorum.

    kodla biraz oynarsan birşeyler daha yapabilirsin. <> işaretlerinin içini doldur. *** olan yerleri sil

    umarım yardımcı olmuştur...

  15. HHAHAHAHA :D Lınk Falan Vermedi ki Zatenn

  16. jar dosyası varsa jadmaker programı ile jad dosyası oluşturabilirsiniz ve ilk post daki kod ile o yön tuşlarından kurtulursunuz. ancak her oyun ve uygulamada bu tuşları kapamak dokunmatik oynanacağı anlamına gelmez, oyun yada uygulanmanın dokunmatik desteği sunması gerek.

    Jadmaker programı forumda mevcut aratırsanız bulursunuz.

  17. arkadaşlar çoğu oyun dokunmatik değil...ekrandaki klavyeyi kaldırsan bile oynayamazsın...ama bunu çözmek için java adapter for mobile adında bir pro var...arattırın bulursunuz zaten.tabi kullanımıda basit şekilde anlatılmış ama uğraşmak gerekiyor.zamanım bol uğraşırım derseniz deneyin.oyunlara dokunmatik özelliği kazandırıyor bu pro..

  18. saol kardes saol

dokunmatik telefonlarda oyun acildiginda altta cikan sanal klavyeyi nasil kaldiririz konusuna benzer içerikler

  1. GT-S5603 java oyunlarda alttaki sanal klavyeyi kaldırma

    oyunlarda altta çıkan sanal tuşları kaldırmanın yolunu buldum aşağıdaki kodu oyun yada program yüklemeden önce jad dosyasına ekleyip kaydedin sonra yükleyin sanal tuşlar kayboluyor.. MIDlet-Touch-Support: True UseNativeTextButtons: false...
  2. Samsung Champ Duos. Oyunda sanal klavye çıkmıyor ve dokunmatik basmıyor!

    Oyunda sanal klavye çıkmıyor ve dokunmatik basmıyor! Telefonda dokunmatik çalışıyor oyunda çalışmıyor! Yardım!?
  3. Facebook Mobile Dokunmatik (Sanal klavye kaldırılmıştır.)

    Biliyorsunuz ki facebookun kendi sitesinden indirilen uygulamada sanal klavye de çıkıyor. Bende bu tuşları kaldırdım. Böylece dokunmatik olarak daha büyük ekranda kullanabilirsiniz. Link: https://hotfile.com/dl/150088089/3b6c35d/facebook.jar.html
  4. skypeyi nasil kaldiririm?

    naptiysam kalkmiyo yardim edin
  5. Magazayi nasil kaldiririm

    Merhaba arkadaslar. Magazayi guncelkeyecektim ama magazaya tikliyorum hos geldiniz ekraninda atiyor. Bunun bir cozumu var mi ben magazayi kaldirip yeni versitonu kurmayi deneyecektim olmuyor.
Yüklüyor...
05 Temmuz 2015 Pazar - 3:08:24