Civcivin Oluşumu

Konu, 'Belgesel' kısmında Daisy tarafından paylaşıldı. Okunma: 30207 | Cevaplanma: 19

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. sonu çok tatlı bitti... :) :)
     
  2. ilk başta çirkin ama sonu çok şirin:)
     
  3. çok ilginç..insanın ağzı bi karış açık kalıyor...sonu çok tatlı ama...

    pylşım için tşkürler...:oke:
     
  4. Evet çok şirin bir canlı. :)

    Rica ederim. :)
    Benim de garibime gitti açıkcası, hiç düşünmemiştim oluşumunu. Gerçekten ilginçmiş. ;)
     
  5. Daha Önce de Biliyordum Konu İçin Teşekkürler..
     
  6. Son hali çok tatlı gözüküyor ama önceki evreleri görmek pek de hoşuma gitmedi. :)
     
  7. alıntı yaptıgın yerde görmüştüm yinede saol
     
  8. Rica ederim arkadaşlar.
    Son halini herkes beğeniyor zaten. Ama nasıl oluştuğunu bilmekte fena sayılmaz hani. :)
     
  9. Yalnız Gözlem Biraz Tuhaf Olmuş..

    Fotoğraflara Bakılırsa 15 Tane Yumurtayı Gözlemlemişler ve Her Evrede Birini Kırıp İçini de Bir Kaba Koymuşlar.. :ehe
     
  10. bence çok etkileyici civciv çirkin ilk evrelerı ama nasıl hayat kazandıgı çok enteresan paylaşım için tşk
     
  11. Eh tabii bütün gözlemi tek bir yumurta ile yapamayacağı için, normal olsa gerek farklı yumurtaların, farklı evrelerde kırılması. :kop:

    Rica ederim. :)
     
  12. Ama 14 Civciv Katledilmiş Bu Durumda..
    Olmaz ki Yani.. :ehe
     
  13. sağoollllllllllllllll
     
  14. Herşey bilim için! :P

    Rica ederim.
     
  15. Öyle Olsun Bakalım.. :)
     
  16. yaratıcının kuvveti
     
  17. Hay Allahım ne kadar tatlı şey oluyor öle
     
  18. GÜZEL PAYLAŞIM ama bunu nasıl yapmışlar yaa yumurta içinde de değil galiba anlamadım.
     
  19. çok ilginç.



    eline sağlık.
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.