çin malı bb 9700 batarya

Konu, 'Çin Üretimi Cep Telefonları Ön İncelemeleri' kısmında mudur06 tarafından paylaşıldı. Okunma: 6107 | Cevaplanma: 12

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. arkadaşlar çin malı bb 9700 telefonum var forumda okuduğım kadarıyla bi kaç arkadaştada bu telefondan var benim sorunum batarya ile ilgili, çok çabuk bitiyor içerisinde bl4u die bir batarya var radyo yada tv açtığımda en fazla 10 dak dayanıyor acaba bu bl4u bataryanın orjinalini alsam daha fazla dayanır mı yada tavsiye edeceğiniz başka batarya varmı teşekkürler
     

  2. forumda bu konu hakkında bilgisi olan yok mu ????
     

  3. mudur bı sakal atarsan sana bu konuyla ılgılı yardımcı olabılırım...
     
  4. çözdüm canım sağol:))) hemde bedava
     
  5. ya arkdaslar yeni bir tane çin malı n95 aldım fakat 1 gün geçmeden telefon sanki bir araç boş ta çalışır ya aynen onun gibi (20-25 sn.) titriyor ve sonra ses kesiliyor hiç bir şekilde açılmıyor yardımcı olursanız en azından bir yorum yaparsanız sevinirim
     
  6. aynı sorun bendede var 10 dakika dayanmıyor sarj nasıl çözdün bi yardım etsen?
     
  7. slm bende de aynı telefondan var ve daha yeni aldım şarja takıyorum ancak 15-20 dakka sonra doldu diyo usb tanımıyor pc pil konusunda yardımcı olurmusun kardeşim...
     
  8. slm bende aynı tlf dan aldım bende de aynı proglem vardı batarya proglemlerı aynıu sanırsam ben 10 tl verıp e 72 bataryası aldım orjınal yan sanayısı 3 4 ğün ğidiyor sımdı
     
  9. bari bataryayı orjinal alın. sorun çözülür mhz değerleri gerçek değil uzerinde gelenlerin.. orjinalini alın. hatat telefonunda orjinalini alın.
     
  10. Aynı sorun bendede mevcuttu aldığım internet sitesinde 5 saat konuşma süresi yazmasına rağmen 1 saat konuşmada şarj bitiyor, benim aldığımın içinde E72 bataryası olan BP4L tarzı batarya var bu yüzden ben yedek bir batarya daha almayı düşünüyorum.
     
  11. bendede bb9700 var aynı sorun benim teldede var orjinalini aldım ondada hemen hemen 20 saatte filan batarya bitiyor.Bunun çözümü nedir napmamız lazım en azından 28-30 saat gitse ona bile razıyım her gün şarj etmekten bıktım 1 haftalık tel üstelik lütfen yardımlarınızı bekliyorum napmam lazım bu sorunu çözmek için.
     
  12. slm bende de aynı telefondan var ve daha yeni aldım şarja takıyorum ancak 15-20 dakka sonra doldu diyo usb tanımıyor pc pil konusunda yardımcı olurmusun kardeşim...
    < Resmi açmak için tıklayın >
     
  13. değerleri aynı olan batarya ile sorun çözülecektir :)

    --------------- Ekleme ---------------

    değerleri aynı olan yeni bir batarya alırsanız sorun çözülecektir :)
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.