çift sim ve tek sim çinlerde imei değiştirme %100

Konu, 'Çin Üretimi Telefonlar Genel Paylaşımlar' kısmında alsan1907 tarafından paylaşıldı. Okunma: 117533 | Cevaplanma: 143

  1. çift sim ve tek sim çinlerde imei değiştirme %100


    evet arkadaslar bir çok muadili mevcut bu programın fakat genelde tek işlemci çift sim olan cihazlarda imei değiştirme konusunda problem yasanmakta. bir cok arkadsımız 2. imei yi yükleyememektedir.
    bende aynı problemle karsılasınca derin bi arastırma yapıp bu alıntıyı forumumuzda paylasmak istedim.

    linkini verdiğim dosyada nasıl yapılacagı BENİ OKU!!! belgesinde yazmaktadır ama şimdi tekrar yapılması gerekenleri tekrar burayada yazacagım....

    1-''CONFİGURATİON'' SEKMESİNE TIKLA

    2-''ENTER CONFİGURATİON MODE'' SEKMESİNE TIKLA

    3-PAROLA İSTEYEN PENCEREYE: ''MIADM'' YAZ

    4-ADMİN OLARAK GİRİŞ YAPILSINMI DİE ACILAN PENCEREYE OK DE

    5-ARTIK ALTTA HANGİ SİM E İMEİ YAZACAKSAN ONU SEÇ YADA TEK SİM İSE SİM1 İŞARETLİDİR

    6-''OPERATİON'' SEKMESİNE TIKLA

    7-YAZMAK İSTEDİĞİN İMEİ Yİ ''İMEİ İNPUT'' YAZAN KUTUCUGA YAZ VE ''STARTA'' BAS

    8-İŞLEM BAŞIRIYLA TAMAMLANDI YAZISINI GÖRÜNCE TEKRAR ''CONFİGURATİON'' SEKMESİNE TIKLA

    9-CONFİGURATİON SEKMESİNİN EN ALTINDA ''SAVE ALL CONFİGURATİON'' KUTUSUNA TIKLA

    10-PROGRAM RESTART EDİLECEK DİE YAZAN Bİ PENCERE ACILICAK TAMAM DE, PROGRAM KENDİLİĞİNDEN KAPANACAK.

    11-USB KABLUYU TELDEN CIKAR VE TELEFONU KAPAYIP TEKRAR AC

    12-ARTIK SECTİĞİN İMEİ DEĞİŞMİŞ OLACAK GÜLE GÜLE KULLAN.​



    Yazan: alsan1907

    çift sim ve tek sim çinlerde imei değiştirme %100 - Ekli Dosyalar - İndir, Yükle, Download:

    king2626, mert067, astek79 ve 29 kişi daha bunu beğendi.
  2. arkadaşım download linki geçersiz rapid dışı başka siteye upload edebilir misin? teşekkürler

    --------------- Ekleme ---------------

    arkadaşım bir de imei yerine 14 hane girebiliyorum ve de connect timeout yazısı geliyor ne yapmam gerek

  3. arkdaşım bunu yeniler misin???
    çok acil lazımmm =((((((

  4. dostum calısmayan lınkler siteyı lekelıyor bunlara bır son verelım

    slagelse70 bunu beğendi.
  5. link kırık !

  6. ya kardesım adamın agzına bır parmak bal calıyorsunuz devamı yok yanı ne gecıyor elınıze bılmem ınsanı umutlandırıyorsunuz ortada bısı yok bırakın allhınızı seversenız her gelen tıklıyo,zaten cın malı tel almakla tıklanıyoz bırde bu ve benzerı durumlar,elbettekı almasaydın kardesım diye bilirsiniz ama mesele o degıl,inanın o telefonu satan kısıler burada asılsız paylasım yapanlardan bence daha karakterlıdır.

  7. brawo çok şerefli bir davranış,tebrik ederim...

  8. Tüh bende ilk yorumu okudum bir halt varsandım şimdi seviniyordur yapan arkdşş nasıl birşey yaptım kandırdım insnaları diye mutludur şimdi

  9. olmadı program nasıl indiriliyor yaptım program indiremedim yardımcı olurmusunuz

  10. arkadaslar uzun bir süredir kullanamadıgım için bilgisayarımı size yardımcı olamadım upload işiyle uğrasamadım daha dogrusu özürdilerim linkin kırık olduğundan haberim yoktu. isteyen arkadaslar [email protected] a msj atsın dosyaları göndereyim.... bu konuyu da serefle alakalandıran arkadasıma tesekkür ederim bana serefin nası bişi olduğunu öğrettiği için.

  11. link kırık

  12. alla alla ne dalgası özürümüzü diledik mailimizi verdik daha ne yapalım. isteyen msj atsın mailine yollayayım dosyaları... yok arkadas dien varsada yapabileceğim bişi yok... aklımız sıra bişi paylaşalım dedik onuda beceremedik adam gibi... yardımcı olmaya calısıyoz hala bi trip millet yaa....

    --------------- Ekleme ---------------


    kardeş kaç hane yazıyosan okadar yaz o kendi 15 e tamamlar sende değişince görürsün zaten. connection timeout yazısı da
    1- dogru driver yüklü değildir
    2- cihazına doğru comport u atamadığından olur. program com port 2 de calısıyo sende telefonuna com port 2 yi atarsan(atama yaparsan) düzgün çalısacaktır.

  13. bu dosyayı idiremiyorum yardımmm

  14. hay lanet olsun boyle ise yaaa

  15. eveeeet..! bakalım ne yapabilecez!

  16. arkadaşlar siz konunuzda haklısınız haklı olmasaydınız kendilerini savunurlardı.ama farkında iseniz öyle bir davranış sergileyemediler herneyse biz böyle iy niyetli olduğumuz müddetçe kekleneceğiz
    inşaallah burnu yanan biri çıkarda şu linkin kırıklarını tedevi eder
    :kop:

  17. yanı kardes su lınkı yenılermısınızz umutlandırmayın ınsanı

çift sim ve tek sim çinlerde imei değiştirme %100 konusuna benzer içerikler

  1. Çift Sim Kartlı Telefonlarda İmei Değiştirmek !

    S.a İlk Önce Program ALINTIDIR ! Bunu Söleyleyim ! Resim 1 http://img718.imageshack.us/img718/6230/dualmeit.jpg Arkadaşlar Porgramda İlk Önce Telefonunuzu Usb İle Pc Ye Com Port Olarak Bağlıyorsunuz ! Sonra Atmak İstediginiz İmei...
  2. TÜM ÇİFT SİM KARTLI ÇİN TELLERE USB ve BLUETOOTH dan İMEİ ATMA++PC Suvit Setuplu

    TÜM ÇİFT SİM KARTLI ÇİN TELLERE USB ve BLUETOOTH dan İMEİ ATMA TurboBit http://turbobit.net/2lces15z53hc.html DepositFiles http://depositfiles.com/files/sjl7n5fgx DOWNLOAD RAPİDSHARE...
  3. Çift Sim Kartlı ve 3G'li bir telefon.

    Dedem böyle bir telefon istiyor. Benimde bildiğim Çin üretim telefonlardan başka yok böyle :D Bildiğiniz tel varsa söyler misiniz ?
  4. 3 sim kartlı telefonlarda imei değiştirme ACİL YARDIM!!!!!

    arkadaşlar elimde 3 sim kartlı telefon var imei değiştirmem lazım acil bilgisi olan yardım edebilirmi acaba.acil yardım bekliyorum
  5. MTK6577 çift sim kartlı telefonda tek sim kart gösterme?

    MTK6577 çift sim kartlı(jiayu g2s) telefonum var. Fakat şu an bana 2. sim kart lazım değil. Mesaj gönderirken veya arama yaparken sim1 sim2 diye seçmek zorunda kalıyorum. Sim2'yi devredışı bırakmanın bir yolu var mı?
Yüklüyor...
04 Temmuz 2015 Cumartesi - 20:05:14