çift dişi usb ile flash bellek okuma

Konu, 'Symbian S60v3 Destek' kısmında deforze tarafından paylaşıldı. Okunma: 1968 | Cevaplanma: 13

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. youtubeda filan bir çok yerde gördüm dişi usb ile flash bellek okuma imkanı var nokialarda bu s60v3 te olurmu acaba
    burda video var
    [video]www.youtube.com/watch?v=1blpcVCs1gE&sns[/video]

  2. n8 de bile kasarken v3 imkansız...

  3. 615 mhz işlemci 256 mb ram var denemek lazım N8 nin içinde usb okuma yazılımı filan mı var acaba? Videodaki c6-01
  4. usb driveri telefona yüklüyor, telefonda driver destekliyor zaten :D
    Güldürmeyin adamı :ehe
  5. s^3 usb driver destekliyo olabilir
  6. usb otg sayesinde flash disk, taşınabilir hard disk, klavye, fare gibi usb girişli takılabilir s60v3 lerde yok bu özellik symbianda sadece symbian^3 te var
  7. aynen c601 ve flash bellek bağlayabiliyorsun


    ----------Eklendi @ 10:19:25 ---------- Yazıldı @ 10:14:51 ----------

    teldekı kullanıcı klavuzuna bak destekledigını görursun symbian 3 teller desteklıyor diger alt versıyonları bilemem
  8. akıllı symbianlarda var demek
  9. var var ben bağladım birara
  10. hangi telefon c6 01 kullanıyordun değil mi
  11. evet
  12. Symbian^3 cihazların desteklediği bir durum, herhangi bir driver yada pro. yüklemenize gerek yok, sadece video'da görünen kabloyu alıp takın yeter. Ben bununla, USB flash bellek dışında card reader ile micro SD, memory stick, SD, Adaptörle beslenen harici HDD, mouse, klavye, hatta Wireless mouse ve klavye kullandım, SÜPERRR oluyoo ... (Özellikle wireless klavye ve mouse acayip işe yarıyo) ...
    NOT : Tabii bu her kablosuz mouse ve klavyenin çalışacağı anlamını taşımaz, ben A4Tech'in plug&play kablosuz setini kullanıyorum ...
  13. aynen yok yok beya!
  14. güzel seyler bunlar
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. micro usb dişi usb flash okutma