Cep Telefonu İp Numarası!

Konu, 'Cep Telefonları Genel' kısmında greenmile tarafından paylaşıldı. Okunma: 6016 | Cevaplanma: 5

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Cep Telefonu İp Numarası!

    dün akşam cep telefonumdan her zamankinin aksine opera miniyle facebooka gireyim dedim
    ancak facebook uyarı verdi 92.... ip no girmeye çalıştığı yer norveç falan diye.Bugun de bilgisayardan girince dün 92... ip tahmini yer norveç mobil olarak hesabınıza ulaşmaya çalıştı isterseniz şifrenizi değiştirin falan diye benim sorum şu ben cep telefonunla girmeye çalıştığımda neden böyle bir uyarı verdi? Daha önce telefonun kendi tarayıcısıyla girdiğimde bu uyarıyla karşılaşmadım.Bugun girdiğimde ise (operayla) hiç bir uyarı almadan girdim bide ip neden norveç olarak gözüküyor arkadaşlar.İnşallah konuyu doğru yere açmışımdır.



    Yazan: greenmile
  2. opera ve skyfire gibi wep tarayıcıları kendi serverlerinden çalişir yani siz siteyi istersiniz opera gider kendine
    alıyomuş gibi alır getirir size verir saglayıcı sizinle degil opera ile irtibat kurar sizde opera ile
    dikkat ederseniz opera ile youtube gibi sitelere dns ayarlarını degiştirmeden girer telin kendi video playerinde izliyebiliyoruz yani tüm veri akısınız opera ile yapılır opera serveri hangi ülkede ise o ülkenin ip numarası cıkar

    kendimce özetledim iyi forumlar

  3. teşekkürler yani bir sıkıntı yok bu olağan bi durum değil mi?

  4. gayet olagan sıkıntı yok

    iyi forumlar

  5. eyvallah teşekkürler...

  6. okadar iyi birseyki bu durum telekomunikasyonun yasakladigi butun sitelere girebiliyorsun youtube,blogs.google,vb.

Cep Telefonu İp Numarası! konusuna benzer içerikler

  1. Kolayca ip numarası değiştirme ( 6 Ağustos 2009 | Webmaster )

    ip numarasını değiştirme Bilgisayarınızın ip (internet protocol) numarasını ilgil araçları açmadan basit bir bat dosyası ile değiştirebilirsiniz. Yapmanız gereken önce not defterini açınız.... Kaynak ...
  2. nokia e65 e ip numarası tanımlama ( 14 Ağustos 2009 | Symbian S60v3 Destek )

    nokia e65 im var. diğer modemlerden sorunsuzca wifi ile yararlanabiliyorum. ancak evimdeki modemden intrenete giremiyorum. wlan ağı bulunamadı diye bir hata veriyor. forumlardan araştırdığıma göre telefona ip numarası tanımlayınca sorun...
  3. özel cep telefonu numarası satılık ( 29 Ağustos 2010 | Cep Telefonu ve Aksesuar İlanları )

    Merhaba ben ankaradan çağlar 15 seneye yakındır türkcell hattımı kullanıyorum numaram 0532 24 34 900 özel numaraların satıldığını duydum bende hattımı satısa çıkarıyorum ilgilenen müşterilerin aynı numaradan irtibata geçmesini isterim
  4. silinmeyen cep telefonu numarası ( 24 Kasım 2010 | Cep Telefonları Genel )

    merhaba arkadaslar....ben nokia 6303i kullanıyorum.bundan 15 gün kadar önce telefonuma 0545 229 6234 nolu telefondan cevapsız çagrı gbelmiş.sonra ben bu numarayı aradım fakat cevap vermedi birkaçgün sonra telefonumun son çagrılarını silerken...
  5. ip numarasından cep telefonu numarası bulunabilir mi ? ( 21 Haziran 2012 | Cep Telefonları Genel )

    Selam arkadaşlar lütfen bu konuda biri bana yardım etsin...Hotmail raporlarından gelen mesajın ip numarasını buldum...Mesaj atan kişi cep telefonuyla giriyor nete...İp numarasını ve şehir ismini görebiliyorum fakat telefon numarası ve başka...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
04 Eylül 2015 Cuma - 10:50:02