cep telefonu 300-400 lira arası ne tavsiye edersiniz

Konu, 'Cep Telefonları Genel' kısmında omer1230 tarafından paylaşıldı. Okunma: 6636 | Cevaplanma: 7

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. cep telefonu 300-400 lira arası ne tavsiye edersiniz


    arkadaşlar n73 cep telefonumu satıyorum ve yerine 300-400 e kadar fiyatta telefon alıcam
    bu fiyat aralığında hangi telefonları tavsiye edersiniz teşekkürler:oke:



    Yazan: omer1230
    yemra bunu beğendi.
  2. 50 TL daha katarak 5800 alabilirsiniz. Katmayarak 5230 alabilirsiniz.

  3. Banada 300Tl max. bişey önerirmisiniz?

  4. Arkadaslar telefon alıcam 300tl lik güzel bi telefon önerirmisniz :D

  5. 350 TL'ye Garantili, Orjinal ve Kutulu 5800
    Orjinal Kulaklıklı Orjinal USB kablolu..Anlayacağınız herşeyi orjinal ve garantili.
    Yedek iki tane ekran filmi ve silikon kılıfıyla beraber...Takas Düşünebilirim ama sadece denk telefonlarla
    Ekranında hala filmi var kesinlikle çizik yoktur...

  6. Samsung Wave 525 yanılmyorsam 350-360 tl civarı bişey. Kapasitif ekran+multitouch gibi kaliteli bir dokunmatik ekran deneyimi yaşatıyor.

  7. slm bende samsung 3353 var garantili cok temiz takas olurmu

cep telefonu 300-400 lira arası ne tavsiye edersiniz konusuna benzer içerikler

  1. Wi-fi özelliği bulunan 400-500 ytl arası telefon almak istiyorum. ne tavsiye edersiniz

    Herkese merabalar. wi-fi özelliği bulunan en fazla 400-500 ytl arası bir telefon almak istiyorum. Forumları ve online satış mağazalarını dolaştım ama keseme uygun pek bulamadım gibi. Yardımcı olabilirmisiniz acaba. yoksa o paraya göre daha çok...
  2. Arkadaşlar 300 400 lira arası tvli wifili dokunmatik telefon önerileri?

    Arkadaşlar 300 400 lira arası tvli wifili dokunmatik internete rahat girebileceğim bi telefon arıyorum samsung nokia farketmez benim için en önemli olan kısım tv li olması yardımlarınızı bekliyorum --------------- Ekleme ---------------...
  3. 300 - 400 tl arası cep telefon tavsıye-satan !

    Aklımda 5800 var ama sizlerinde tavsiyesini almak istedim satanlarda sölerse memnun kalırm . İyi günler.
  4. 300 - 400 Tl Aralığı Telefon Alımı - Tavsiye ~

    300-400(Max) Arası Telefon arıyorum.Android olması öncelikli. Şekli ve özellikleri iyi bir cep telefonu tavsiye ederseniz daha iyi . Yorumlarınız benim için çok önemli . İyi forumlar , hayırlı ramazanlar.
  5. Alınık 300-330 Lira Arası Android Telefon Alınır

    ptt kapıda kontröllü ödeme şeklinde alabilirim. Şarj kulaklık vs aparatlarının olması tercihimdir. garanti fark etmez. telefon yeter ki temiz olsun. güncel
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
07 Temmuz 2015 Salı - 1:28:48