c7 ön kamera sorunu

Konu, 'Symbian^3 Cihaz Destek' kısmında google896 tarafından paylaşıldı. Okunma: 3760 | Cevaplanma: 3

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. arkadaşlar c700 syambian anna sürümünü yükledıkten sonra ön kamara çalışmadı verilen hata
    (beklenmedik br hata oluştu lütfen kameranızı başkan calıştırın düzelmezse telefonu yeniden başlatın)


    ne yaptıysam cozemedım sorunu bılgısı olan varmı. birde garantiye yollucam ama faturasını kaybettim sorun cıkarmı

  2. kardeş benim de c7 vardı.bendede aynı sorun arka kameradan çıktı sorun (beklenmedik br hata oluştu lütfen kameranızı başkan calıştırın düzelmesse telefonu yeniden başlatın) dedi.neyaptıysam düzeltemedım.format attım hersey yaptım ama olmadı.sonunda kvk servisine fatura almadan götürdum unuttum dıyebılırım.telefonun ıme numarasından baktılar ve aldılar yanı kagıda gerek yok.snra 25 gun bekledım geldı baktım olmuş.sordum içinde kameranın bır parcası bozulmuş telefonun kendı hatası yanı bende osrun yok bı anda yaptı.SEN KİMSEYE SORMADAN GİT SERVİSE VER YAPIYLAR SENLIK BSEY YOK...


  3. anladım kardeşım cok teşekkür ederım bir ara götürürüm artık gerçi ön kamera o kadar önemli değil kullanmıyorum genede verellim yapsınlar :)
  4. eyw saol kardeşim rica ederim bence götür yarın bayrama kadar almak ıstıyorsan götürmenı tavsıye ederım.ilerde daha buyuk bır sorun çıkarmasın.ötv zamlarıda geldı artık telefon bıraz daha tuzlu oldu.:aha:
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. nokia c7 ön kamera sorunu

    ,
  2. nokia c7 ön kamera

    ,
  3. nokıa c7 ön kamera açma

    ,
  4. c7 ön kamara nasıl çalışır,
  5. c7 ön kamera sorunu,
  6. nokia c7 kamera sorunu,
  7. nokia c7 kamera beklenmedik bir hata oluştu