bu ne demek yaw??

Konu, 'Gereksiz Mesajlar ve Deneme Mesajları' kısmında keremerson tarafından paylaşıldı. Okunma: 45794 | Cevaplanma: 24

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar hep merak etmişimdir ™ bu neeee ?? o_O:allalla::utan


    ™
     
    Yazan: keremerson
  2. hiç düşünmemiştim şimdi ben de merak ettim !
     
  3. TM: trade mark ...ticari isaret ...slogan logo veya isimlerin uzerine konur...tescillenmisligi vurgular.(tabi bu benim bildigim ....milyon tane baska tm olabilir... ::) )
     
  4. titanic'in dediği gibi trade mark anlamına gelir. Türk Malı anlamına geldiğini söyleyenler de vardır ama gerçek değildir; çünkü uluslararası ticaret kanunlarında TM amblemine özel kanun bendleri vardır.
     
  5. saolun arkadaşlar aydınlattınız beni
     
  6. bnde hep türk malı olarak bilmişimdir:D
     
  7. o zaman microsoft bilem turk malı olur....yıh yıh....
     
  8. DEMEKKİ YALNIZ DEĞİLMİŞİM :D
     
  9. ne yalan söliim bende türk malı olabilir die düşünmüştüm.. saolun arkadaşlar bilgilendirdiğiniz için :oke:
     
  10. Liselerdeki Türkçe/Matematik Bölümün Kısaltılmış Şeklidir ™ :ehe
     
  11. :ehe
     
  12. beki o çember içindeki r neyin nesi oluyo
     
  13. ® işareti, kullanıldığı ismin markalaştırıldığını belirtmek için kullanılır.
     
  14. peki ya çember içindeki c ? :ehe

    --------------- Ekleme ---------------

    bakın baya bişey öğrendiniz sayemde arkadaşlar :ehe:ehe halada öğrenmeye dewam ediyoruz..
    üst konu yapalım :p:p :ehe:ehe:ehe
     
  15. kopirayt dimek :ehe
     
  16. copyrihgt ne demek ?? :ehe
     
  17. tüm hakları saklı demek herhalde yok değil all right reserved di sanırım
     
  18. :ehe:ehe meğer kimse bu işaretleri bilmiyomuş ™ 'yi ©'yi ®'yi falan :ehe
     
  19. evet bilmiyodum hava olsun diye atılır sanırdım
     
  20. :ehe:ehe he yaw harbidende havası oluyo böle bi :ehe
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.