Bir fotoğraf programı arıyorum :(

Konu, 'Android Oyun ve Uygulama İstekleriniz' kısmında CasuS_87 tarafından paylaşıldı. Okunma: 304 | Cevaplanma: 6

  1. < Resmi açmak için tıklayın >
    Arkadaşlar bu uygulamanın apk sı var mıı ? :)

  2. galaxy'de gösterdiğine göre tabiki de var.
  3. var arkadaşım araştır zten resmini nulmuşsan konusun da bulmuşsundur :)
  4. Bildiğim kadarıyla s4 de yüklü geliyor


    - - - Eklendi - - -

    Arıyorum 2 gündür :)
  5. kardeşim clone camera diye bir program var onu kullanabilirsin aynısı
    videosu[video=youtube;MQqE6bhVSKI]http://www.youtube.com/watch?v=MQqE6bhVSKI[/video]
    link 1 : Download links for Clone_Camera_v1.1.rar - Mirrorcreator - Upload files to multiple hosts
    link 2 : Multiupload.nl - upload your files to multiple file hosting sites!
    2 linkte bir sürü upload edilmiş site var hangisinden istiyorsan indirebilirsin
    CasuS_87 bunu beğendi.
  6. Kardeşim çok sağol :) :tşk:
  7. videodaki telefon iphone :) ama program Android
    şaka bi yana programı kullanıyorum... çokda hoşuma gidiyor açıkcası...
    ayrıca s4 de orjinalinde var bu özellik
    peki note2 için s4 deki silgi özelliğini bulabilirmiyiz ki???
    sabit 4 resim çekiyor... resmin içindeki hareketli nesneleri falan otomatik siliyor... örneğin arkadan geçen bir araba vb...
Yüklüyor...