batarya patlar mı?

Konu, 'Cep Telefonları Genel' kısmında Kingmortall tarafından paylaşıldı. Okunma: 6512 | Cevaplanma: 17

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. batarya patlar mı?


    arkadaşlar. ben bir n73 me kullanıcıyım pil şişti ve video izlerken ısınıyo sizce patlarmı



    Yazan: Kingmortall
  2. o zaman yeni pil al. patlayacak olan pilde yedek kulübesinde otursun.

  3. pil çok ısınırsa patlar ama hiç patladığını duymadım..o pil ölmüş yeni pil al ve telefonuna en son versiyonu yükle..hafıza kartını temizleyip antivirüs kur..

  4. vay be bi pil şişmesine yapılan önerilere bak ! Sanırım bir daha pili şişmez :D :ehe

  5. antivirus var abi son versiyonunu yükledim zatn orjinal bataryada 50 lira diyo :hmmm

  6. pil patlar daha önce patladığı duydum şişmesi patlıcak demek olmayabilir ama pilin öldüğüne işarettir. Benimkide şişmişti.patlamadı ama ömrü azaldı...

  7. kardeşim yaşamadıysan bilemezsin..virüs aşırı ısındırıyor..

  8. ilginç bi bilgi saol nadir abi bilmiyodum virüsün ısındırdığını...

  9. Yaşamadım.Öyleyse bilmiyorum...Çok özür dilerim.

  10. nadir abi doğru söylüyor virüs telefonun işlem yapmasını sağlıyo bu yüzden ısınabilir.fakat javalarda bunun tek açıklaması bataryanın bozulmasıdır. Sonuçta java virüs yok

  11. patlar hatta bazı prof.ler 42 derece üstü sıcak havalarda telefonu cebinizde taşımayın yada kapatın diyorlar.ama gerçekmi bilemiyorum.

  12. Pil Patlama haberi bir ara çok modaydı medyada. Evet pil patlar ve senin pilin artık emekli olmak istiyor. Yeni bir pil al 50 Liranın lafını yapma burada telefonun ve ondan da öte senin canın söz konusu. 50 Lira zaten birkaç günde harcadığımız para ;)

  13. Benim 5800'ım da pili çok ısınıyor. Çok servise gitti ve bir hata olduğunu düşünüyorum. Mesela telefonda biriyle konuşuyorum. 10 dk konuşunca feci ısınıyor. Müzik dinleyince, ya da video izleyince..

  14. yaw değiştirdim 10 15 dakikada şarz oluyo :ehe

  15. orjinal bir pille değiştirmen sağlığın açısından yararlı olur bence:islik

  16. para bulayım onuda yapıcam :)

  17. patlar

batarya patlar mı? konusuna benzer içerikler

  1. sıemens Batarya Patlarsa

    10/6/2007 - Batarya Patlarsa
  2. TEL PATLAR Mı ?? :d

    Telefonda Xplore Opera mini6.5.sis Opera mobile v10.1.sis Web Dosya yöneticisi + opera mini .jar +uc browser.sis Açık tel patlar mı Ha bi de 375 mblık film indiriyorum Tel patlar mı ?:D
  3. Telefonum Patlar mı?

    Telefonum 24 saat şarjda duruyor. Hiç çıkarmıyorum. Sizce patlar mı?:ehe Keşke Aykut olsaydı. Patlamaması için bir program yazardı.:(
  4. s3 patlar mı?

    arkadaslar s3 aldim yeni bir arkadas cok isinirsa patlar dedi dogrumu?
  5. elimde patlar mı

    geçen gün 2 adet e52 aldım birinde hiç bi sorun birininde şarj soketi arızalı diye aldım.telefncuya gösterdim ben bu telefona dokunamam elimde patlar dedi işlemci çok şişmiş falan dedi.ben şu anda akıllı şarjla kullanıyorum telefonda başka sorun...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
07 Temmuz 2015 Salı - 1:28:57