Avi Formatli Videolari Izlemek Için Pro Aciil

Konu, 'Symbian Destek' kısmında hortumcu_46 tarafından paylaşıldı. Okunma: 16203 | Cevaplanma: 18

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Avi Formatli Videolari Izlemek Için Pro Aciil

    Arkadaşlar Bende 6120 War. Telime Divx Prosunu Yükledim Ama O Da Sadece Mpeg 4 Videolarini çaliştiriyor Avi Formatli Videolari Görmüo. Oysaki Bilgisayarimdaki Videolarin çoğu Avi Formatli Nasil Izleyebilirim Bu Tel Için Avi Format çaliştirici Pro Warmi Acaba Yada Yapabilirmisiniz



    Yazan: hortumcu_46
    by_suskun2323 ve kayfuuu bunu beğendi.
  2. Hocam avi dosyaları için smartmovie, programlar bölümünden smartmovie i indir,,
    senin telefonun Symbian 9.2 ,olurmu bilmiyorum ama bi dene bence

  3. guzel

  4. dostum ilgilendiğin için saol.ben bi yerde gördüm s60 3rd symbian 9.2 serisiymiş. her sis dosyalarını açmıo.care pleyer zaten bende war onda da avi videoları görmüyo.bide dvix prosu yükledim o da ine sadece mpeg formatından başka bişi tanımıo.hafıza kartının içine girip atıom dosyayı ama hafızada yer kapladığı halde görünmüo. eğer v3 symbian 9.2 cinsinden bulabilirsen çok dua ederim bye :)))

  5. Aynı proyu 9.2 programları bölümünde aramayı dene
    Bu arada Bilgisayarda çalışan her Avi telde çalışmaz
    Fps hızı ve Çözünürlüğü tel karşılayamıyabilir
    Video convert yada edit programları ile gerekli düzenlemeleri yapmadan oynatamazsınız
    Ama o noktada zaten Formatını da telefonun oynatabileceği bir formata çevirirsiniz problem kalmaz

    Saygılar

  6. teşekkür ederim arkadaşlar. bende video format çevirici bi pro war onu mu kastettin ? peki düzenlemeyi nsl yapacam biraz açıklık getirebilir misin?hızını falan demişin ya ?

  7. saol dostum

  8. 1 ne güzel arkadaşım sırf msj yazmak için yazmayın teşekkür butonu diye bişey var zaten:deal:
    ne sagol adam soru soru sormuş saol hayret bişey yaa:nono:
    al bir tane daha:vur

    Millet msj sayısını yükseltmek için oto b... cevap yazıyor hayret bişey ya. (b...) ben sarsürledim anlayan anlar

  9. DostumELINEsaglık

  10. yaw :D

  11. acillllllllllllllllllllll yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

  12. saol dostum

  13. teşekkürler

  14. tşkler dostum

  15. istediğiniz videoyu mp4 yapıp izleyin

Avi Formatli Videolari Izlemek Için Pro Aciil konusuna benzer içerikler

  1. Cepte Mp4 Video Izlemek ? ( 3 Mart 2008 | Symbian S60v3 Destek )

    N95 imde full olarak mp4 vidyolarını izleyebileceğibir program var mı? --------------- Ekleme --------------- Arkadaslar yardım
  2. Dailymotion Premium_Dailymotion sitesindeki videoları ızlemek ıcın youtube gibi !!! ( 23 Mart 2010 | iOS İnternet Uygulamaları )

    $5.99 View on iTunes Category: Entertainment Feb 08, 2010 Version: 1.1 0.7 MB Bu uygulama ile dailymotion sitesindeki videoları ızlıyebılırsınız youtube gibi biliyorsunuz zaten !!! LİNK:oke: AppScene -...
  3. Uygulama Altyazılı Film Izlemek Için Uygulama ( 16 Kasım 2013 | Android Oyun ve Uygulama İstekleriniz )

    Arkadaşlar geçenlerde film indirdim film ve altyazı ayrı ayrı.Bunları telefonda hangi programla altyazılı izleyebilirim. Google Playde varmı böyle bi player
  4. Uygulama 2g Ile Video Izlemek Için Program Önerisi ( 20 Kasım 2013 | Android Uygulama ve Oyun Yardım )

    Merhaba, Android de edge ile youtube üzerinden.video izleyebilecegim bir program öneriniz var mı? Teşekkürler...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
30 Ağustos 2015 Pazar - 8:52:02