aydingudul
Üye
AVEA nın YÜKSEK FATURALARI
AVEA İLE GELİNEN SON NOKTA
Haziran ve Temmuz ayı faturalarımı kontrol ettiğimde 300 ve 160 tl fatura ödedim.
(39luk tarifedeyim ve BİS kullanıyorum.)
AVEAyı defalarca aramama rağmen ulaşamıyorum ve ulaşsam dahi yetkili kişi değil,
hatta ilk çıkana yetkili senmisin diyorum evet benim diyor sonra o yekili bir kayıt oluşturuyor
o kayıt inceleniyor(muş) sonra bana geri dönüyorlar... sapık gibiler yahuu
1 kere çaldırıyolar (arkadaşlar aramızda AVEAnın kontörü bitmiş çağrı atıyo diyoruz) veee
kapatıyorlar. sonra bir mesaj «şikayetinizle ilgili olarak arandınız ve ulaşılamadınız
4441500 ü arayınız» ve bende arıyorum ama ne mümkün ulaşabilmek şu yaz günlerinde
telefon kulağıma yapışıyor saatlerce bekliyorum ama AVEA nın 2 ödül almış müşteri
hizmetlerinde hizmet verecek 1 adam yok ve ben ulaşamıyorum. AVEA nın birde genel
merkezine bağlı olan şikayet hattı varmış ki bunuda araştırmalarım sonucunda buldum
0212 460 1 500 ve yine aradım. Eğer ararsanız önce 3 sonra 0 a basınız daha hızlı
bağlanmıyormuş...
Ve şimdi
birden diye yazmışlar... sinir krizi geçiriyorum hala... size o ödülü veren kurumunda.....
Ben çıldırmış bi şekilde meramımı anlatıyorum ve yanlışlık var düzeltinsin diyorum
ama ne mümkün...
Biz burda tüm kontrolleri yaptık ve siz bu konuşmaları yapmışsınız biz size uyarı mesajı
yolladık sizde limitinizi aştınız ve ödeyeceksiniz.
Sonra beni arıyorlar ve diyorlar ki... memnunmusunuz...
gelin yaşadığınız sorunu bi kenara bırakalım... 39 tl olan tarifenizi biz 20 lira yapalım
ama siz de taahhüt edin ki 1 sene hattınızı taşımayacaksınız...
Ben bu durumun içinde düşünürken; Kız arkadaşım beni arıyor ve BOMBAyı patlatıyor.
AVEAdan fatura geldi diyor. 194 ve 260 liralık 2 adet fatura. (39luk tarife kullanıyor) Dedimki konuşma süresi mi?
Yok dedi internet kullanımı ama sen internet kullanmıyorsun ki...
Dedim ve ağlamaya başladı... Aynı sinir harbini yaşamış çünkü... 1 haftadır o bahsi
edilen 2 ödülllü müşteri hizmetlerine ulaşılamıyor...
Şikayet hattı ise siz kullandınız diyor... Bende dedimki hangi sitelere girmişsin bunu bir
öğren diyorum. YANIT şaşırtıcı... Ancak savcılık emri ile olur diyor...
Kızarkadaşım savcılığa gidiyor ve izin istiyor...
SAVCI : AVEA sizi sallamış... bu bilgiyi size vermeli avea diyor..
BİZİM GENEL TAVRIMIZ İSE....
Şu dakika itibari ile AVEA nın faturalarını ödüyoruz.
1) Tüm yasal yollarla hakkımızı arıyoruz...
2) Tüm forumlara bu yazıyı yapıştırıyoruz....
3) Tüm Avea kullanan dostlarıma bu soruna karşı dikkatli olmalarını söylüyor ve diğer
operatörleri değerlendirmelerini istiyoruz...
4) Avea ile aranızda böyle bir sorun var ise sizinde haklı mücadelemizde hukiki bağlamda
bize destek ve yardımcı olmanızı rica ediyoruz...
Haziran ve Temmuz ayı faturalarımı kontrol ettiğimde 300 ve 160 tl fatura ödedim.
(39luk tarifedeyim ve BİS kullanıyorum.)
AVEAyı defalarca aramama rağmen ulaşamıyorum ve ulaşsam dahi yetkili kişi değil,
hatta ilk çıkana yetkili senmisin diyorum evet benim diyor sonra o yekili bir kayıt oluşturuyor
o kayıt inceleniyor(muş) sonra bana geri dönüyorlar... sapık gibiler yahuu
1 kere çaldırıyolar (arkadaşlar aramızda AVEAnın kontörü bitmiş çağrı atıyo diyoruz) veee
kapatıyorlar. sonra bir mesaj «şikayetinizle ilgili olarak arandınız ve ulaşılamadınız
4441500 ü arayınız» ve bende arıyorum ama ne mümkün ulaşabilmek şu yaz günlerinde
telefon kulağıma yapışıyor saatlerce bekliyorum ama AVEA nın 2 ödül almış müşteri
hizmetlerinde hizmet verecek 1 adam yok ve ben ulaşamıyorum. AVEA nın birde genel
merkezine bağlı olan şikayet hattı varmış ki bunuda araştırmalarım sonucunda buldum
0212 460 1 500 ve yine aradım. Eğer ararsanız önce 3 sonra 0 a basınız daha hızlı
bağlanmıyormuş...
Ve şimdi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresinde kocaman yazılarla çağrı merkezimize 2 ödülbirden diye yazmışlar... sinir krizi geçiriyorum hala... size o ödülü veren kurumunda.....
Ben çıldırmış bi şekilde meramımı anlatıyorum ve yanlışlık var düzeltinsin diyorum
ama ne mümkün...
Biz burda tüm kontrolleri yaptık ve siz bu konuşmaları yapmışsınız biz size uyarı mesajı
yolladık sizde limitinizi aştınız ve ödeyeceksiniz.
Sonra beni arıyorlar ve diyorlar ki... memnunmusunuz...
gelin yaşadığınız sorunu bi kenara bırakalım... 39 tl olan tarifenizi biz 20 lira yapalım
ama siz de taahhüt edin ki 1 sene hattınızı taşımayacaksınız...
Ben bu durumun içinde düşünürken; Kız arkadaşım beni arıyor ve BOMBAyı patlatıyor.
AVEAdan fatura geldi diyor. 194 ve 260 liralık 2 adet fatura. (39luk tarife kullanıyor) Dedimki konuşma süresi mi?
Yok dedi internet kullanımı ama sen internet kullanmıyorsun ki...
Dedim ve ağlamaya başladı... Aynı sinir harbini yaşamış çünkü... 1 haftadır o bahsi
edilen 2 ödülllü müşteri hizmetlerine ulaşılamıyor...
Şikayet hattı ise siz kullandınız diyor... Bende dedimki hangi sitelere girmişsin bunu bir
öğren diyorum. YANIT şaşırtıcı... Ancak savcılık emri ile olur diyor...
Kızarkadaşım savcılığa gidiyor ve izin istiyor...
SAVCI : AVEA sizi sallamış... bu bilgiyi size vermeli avea diyor..
BİZİM GENEL TAVRIMIZ İSE....
Şu dakika itibari ile AVEA nın faturalarını ödüyoruz.
1) Tüm yasal yollarla hakkımızı arıyoruz...
2) Tüm forumlara bu yazıyı yapıştırıyoruz....
3) Tüm Avea kullanan dostlarıma bu soruna karşı dikkatli olmalarını söylüyor ve diğer
operatörleri değerlendirmelerini istiyoruz...
4) Avea ile aranızda böyle bir sorun var ise sizinde haklı mücadelemizde hukiki bağlamda
bize destek ve yardımcı olmanızı rica ediyoruz...