AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ ve tartışılan kalitesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ilkcan_2036

ilkcan_2036

Üye
    Konu Sahibi
AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ ve tartışılan kalitesi
31.01.2012 tarihinde Fenercell modem almak için aveaya gittim.gittiğimde 2007 tarihinde kapatılan telefon hattıma ait 21 tl. borç çıktığı için aktivasyon yapamadılar.orda faturayı ödedim tekrar sisteme giriş yaptılar ama aktivasyon sayfasına gelince hattın borcu olduğu gözüküyor hala ama karşısında borç miktarı yazmıyor.müşteri hizmetlerini aradı bayi,müşteri hizmetleri 48 saat içinde halledilecek dedi.48 saat geçti 72 saatte hallediliyor dediler.72 saat geçtikten sonra konuyla ilgili dosya açtılar ve 3 iş gününde sonuçlanacak dediler.cuma,pazartesi ve salı geçti bugün tekrar aradım konuyla ilgili dosyayı tekrardan açmışlar ne zaman sorunun çözüleceği belli değil.1 hafta oldu modemi alalı daha aktivasyon gerçekleşmedi.1 haftada bir aktivasyonu yapamadılar.sistemde borç görünmüyor ama 1 haftadır da oyalıyorlar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt